@Bumpkin: tak ted se neshodnem, nepovazuji to za zb
ytecne. Komponovani s PASS je nepochybne uzitecna zalezitost. Setri to hromadu casu, ktera jinak padne pri ladeni final renderu. Nehlede k tomu, ze ulozene PASS muzes pouzit i druhy den, zname to
@EdgarVanat, Siso: tak to ted nekdo stoji opodal . . .
to co postnul Bumpkin (...setup4.jpg) preci neni zadny renderovani normaly pres material. Je to ten uplne stejny Normal Pass jako jste udelali z toho souboru "nasviceni nody" jen jste pouzili jine nody pro vizualizaci normaly.
Jedine co mne ted zaujalo - ty jsi schopny nejakym scriptem savenout normal, vector atd automaticky jako samostatne soubory? Jak to funguje? Diky za info.
Sam jsi preci psal, ze to blender neumi.
Muj favorit z render Scriptu je AutoSaveRender.py.
Pri vizualizacich se mi tu behem hodinky nahrne i 200 renderu i polorenderu, kdybych mel kazdy ukladat . . .
edit: @Bumpkin: jsme se prispevkem minuly, tak jen dodatek - ted mam pocit, ze jsem vynechal vasich par diskusnich prispevku nebo co? tady preci nikdy nikdo nemluvil o zapekani normal mapy do materialu objektu. mluvilo se o vyrenderovani normaly cele sceny . . . ja myslim, ze koncim . . . asi jsem unavenej
jen souhlasim, kdyby jsi Siso trochu lepe popsal vysledny zamer dve stranky bychom usetrili. A jestli tvuj zamer je to co jsi postnul v linku na Flame, tak je to to co ti Bumpkin (a i ma malickost) navrhla a to je - dostat pri renderovani sceny jednoduchym zpzusobem normal mapu a to at jednim nebo druhym (s Edgarem doladenym) zpusobem. Oboji postprocess s nody.