Právě je čtv bře 28, 2024 10:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: export do .3ds
PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2012 10:47 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
Zdar,
pokouším se exportovat do Maxe, jenže mi to píše "object %r can't be written into a 3DS file" a když si pro kontrolu zpátky naimportuju .3ds do blenderu, tak inkriminovaný mesh tam skutečně není, ostatní ano.

Zkoušel jsem "ctrl + a" -> "apply location" (to samé i s rotation a scale)
Jenže když čtu některé rady viz:
http://blenderartists.org/forum/showthr ... S-MAX-HELP!
Tak aplikovaný všechny modifikátory (kromě subdividu samozřejmě) mám.
Remove doubles provést nemůžu, protože by mi to spojilo oddělené části modelu, které na sebe přesně navazují a žádné bordelojdní duplicity tam stejně nemám (remove doubles jsem prováděl průběžně a samostatně u jednotlivých oddělených částí meshe).
Je ještě něco zásadního, co by se mělo před exportem udělat, třeba i ohledně materiálů, textur? Textury mám zabalený do .blend souboru. U cycles to možný není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: export do .3ds
PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2012 11:31 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Ja mam tiez problemy s .3ds formatom, no myslim ze to neni az taky problem pretoze .3ds je zastaraly format a maxko ho uz nepodporuje ako jeho prvorady format, max pouziva tusim .max , a najlahsie a najspolahlivejsie ako mesh dostat do maxu je .obj format


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: export do .3ds
PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2012 11:41 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
Aha, díky.
Ale stejně mi to poněkud sráží sebevědomí, že nedokážu udělat ani jeden pitomý export. Aspoň, že do toho .obj to jde bez problémů. :-)

Ještě možná jedna otázka k turbosquidu, jelikož cycles neumožňuje zabalit externí image textury, je možné (nebo nevypadá to třeba divně), když tam člověk nahraje separátní soubor s texturama?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: export do .3ds
PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2012 11:47 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Vobec nie ;)
(btw .obj je druhy najpredavanejsi format)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: export do .3ds
PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2012 11:53 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
btw .obj je druhy najpredavanejsi format
To zní slibně, ale uvidím, jak u koho. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: export do .3ds
PříspěvekNapsal: úte črc 17, 2012 1:37 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Mr. Smooth: obj je hlavně formát který je univerzální, zatím jsem nenašel moc programů které by je nedokázali načíst (mám na mysli progtamy které pracují s meshem)
editory:
Blender
3D max studio
Maya
Modo

renderery:
mesiah studio
Keyshot
bunkspeed shot

a další ;)


následně jen některé programy, jako enginy jsou specializovaný na konkrétní editory a tudíš prymárně podporují 3ds formát z maxe :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz