Právě je ned lis 10, 2024 9:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: ned úno 05, 2012 9:14 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
Tak jsem to trochu poupravil,
je to pouze první část výsledného obrázku.
render..Blender
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 9:16 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
Ještě trochu upravená varianta. Na tom mravenci jsem si mohl dát více záležet, ale mám to připravené na zkoušku k animaci, tak jsem chtěl jednodušší model.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 10:03 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Nazi Ants :-D :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 10:49 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
Tak to myšleno nebylo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: úte úno 07, 2012 10:45 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 30, 2009 10:07 pm
Příspěvky: 41
Líbí se mi Tvoje práce. Čím dál lepší...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: stř úno 08, 2012 4:57 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
zdar, ten granát pořád nevypadá moc "reálně", nebo jak to říct, pochybuju, že ten plech, nebo z čeho to dělali, byl tak hrubý.. Viz

Obrázek

je to sice taky model, ale podle mě vypadá líp..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 12:59 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
kurnik chlapí, když už chcete realitu dejte normalni fotky ne zkreslený artworky z nějaký hry!!!! :wink:

Obrázek

následně zapracuj na dřevě ;) učpiň ho a trochu ho poškrábej

na kovový části bych použil nějakou oprejskanou barvu a hlavně nějakej dobovej nápis sedřenej ;) a rez by taky nebyla od věci (na ty granáty se nedávalo tolik bacha jak si myslíte ;) )

http://www.warmuseum.ca/cwm/exhibitions ... 67-097.jpg
http://www.germanmilitaria.com/Heer/pho ... 53full.jpg
http://www.warrelics.eu/forum/military_ ... cf1145.jpg
http://gallery.nen.gov.uk/assets/0909/0 ... /a1100.jpg
http://www.collegehillarsenal.com/shop/ ... 1018-8.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 11:22 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Perfektne techniky ktore sa daju pouzit aj tu, zakladom myslienky je, ze vzdy pouzivate fotky a nikdy tu texturu negenerujete(nemalujete)
http://www.nextgenhardsurface.com/index ... d=racer445

A este jeden este lepsi, rozobera tam AK74u, je tamaj hard surface modelovanie aj texturovanie, http://www.mediafire.com/?j7wwk834zxaucy4 je to cez torrent a je tam iba jeden seed :roll: ale mne to stiahlo asi za nejakych 6 hodin (ma to 1.6gb), doporucujem kazdemu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 4:10 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
dik za tip, priste to zkusim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 4:11 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Paul 68 Rageous píše:
Perfektne techniky ktore sa daju pouzit aj tu, zakladom myslienky je, ze vzdy pouzivate fotky a nikdy tu texturu negenerujete(nemalujete)

a proto Pavel Zoch maluje textury na všechno od lídí po letadla. PZDM je asi někde jinde...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 5:06 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
G_Taurus píše:
Paul 68 Rageous píše:
Perfektne techniky ktore sa daju pouzit aj tu, zakladom myslienky je, ze vzdy pouzivate fotky a nikdy tu texturu negenerujete(nemalujete)

a proto Pavel Zoch maluje textury na všechno od lídí po letadla. PZDM je asi někde jinde...

To chceš říct, že Zoch ručně maluje všechny textury a vůbec nepoužívá foto-textury? U některejch prací možná, ale ty rozhodně nejsou zrovna dvakrát realistický.
viz třeba zde:
http://www.c4d.cz/gallery_high/fokker_formation.jpg
Navíc i tady nejspíš použil štětce vytvořený z fotek, nikoli procedurální (vygenerované).

Ještě nikdy jsem neslyšel názor, že by procedurální a ručně malované textury vypadaly obecně realističtěji než fototextury.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 5:51 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
U plechu na granátu by podle mě úplně stačilo stáhnout Nor, vidíš, že ten plech není hrbolatý, ale v zásadě hladký, ne? :wink: A za sebe aspoň prosím, dělej obrázky tak velké, aby se vešly na monitor, když je musíš posouvat a vidíš z nich půlku, oslabuje to prožitek... Fokkery - no, nevím, ale kdyby létaly s takovouhle kamufláží, myslím, že by s nepřáteli nemusely ani bojovat, bo ti by v hrůze utekli sami... :? Přitom, pokud vím, kamufláž na letadla z WW1 je vcelku prostá záležitost, jedna nebo dvě prosté barvy, nanejvýš lozenge, nebo když už takovéhle olétané pruhy, tak určitě ne tak rovné, tak ostré a v tolika odstínech najednou... Vypadá to spíš jako něco, čemu se v Blenderu stáhl na jedné ose size na nulu...


Naposledy upravil Jergon dne pát úno 10, 2012 10:40 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 6:42 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
Kdybych to letadlo zaparkoval na poli, tak ta malba na letadle smyl má, kromě Rudého barona, který chtěl být poznat na dálku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 6:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
G_Taurus píše:
a proto Pavel Zoch maluje textury na všechno od lídí po letadla. PZDM je asi někde jinde...


Malovane a generovane su realnejsie nez fotky?
http://media.smashingmagazine.com/image ... uewood.jpg
VS.
http://www.truhlarstvipohan.cz/images/p ... vina-6.jpg

Navyse zo samostatneho tutorialu vidis rozdiel:
http://dl.dropbox.com/u/2871613/racer/noise_samples.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2871613/racer/scratches.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Apolova - tvorba
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 7:26 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Paul 68 Rageous:http://www.3dsoftware.cz/3dportal/clanek.aspx?id=55


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz