Právě je čtv bře 28, 2024 1:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Textury
PříspěvekNapsal: sob led 21, 2012 6:00 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 05, 2011 11:09 pm
Příspěvky: 12
Ahoj, nejak nechapu textury v blenderu. Vsechny delam tak, ze dam edit mode, vyberu vsechny vertexy, vpravo si dam UV okno, nactu texturu a hotovo. Ale treba ted potrebuju nastavit mensi opakovani textury. Jak na to? Blender 2.49b (ani mi nepiste at si stahnu novej, musim pouzivat tenhle z urcityho duvodu). Diky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Textury
PříspěvekNapsal: sob led 21, 2012 7:57 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
UV mapovani textur je stejne v obou verzich. a nemyslim si, ze ti to nekdo dokaze vysvetlit v jednom prispevku. :)

byt tebou bych si na youtube vyhledal nejake video, ktere se tomu venuje, je jich tam dost.

v kostce: napred musis do UV okna rozlozit sit odelu. oznac v editacnim modu vsechny plosky, kterym chces priradit texturu a stiskni klavesu U. z nabidky vyber typ rozlozeni site (ja nejcasteji pouzivam klasicky Unwrap nebo Project from view). unwrap rozlozi sit tak, jak si program mysli, ze je to nejlepsi. Project to udela presne tak, ja oznacene plosky vidis v 3d okne.
ostatni moznosti si budes muset nastudovat nekde sam.

pri moznosti unwrap se jeste casto hodi model narezat tzv svy. oznac hrany, kde ma sev vest, stiskni ctrl + e a zvol mark seam.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Textury
PříspěvekNapsal: sob led 21, 2012 8:20 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 05, 2011 11:09 pm
Příspěvky: 12
Diky za rady. A jak prosim nastavim to mensi opakovani?. Nyni ten objekt vypada jako celej sedej (z dalky) pritom, je tam textura plastu (ta jde videt jen z blizka). Diky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Textury
PříspěvekNapsal: sob led 21, 2012 9:24 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
oznac sit v uv okne (plati tam stejme prikazy jako v 3d okne) a vyskaluj ji. v tvem pripade ji musis zvetsit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Textury
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2012 1:39 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Tady je takový opravdu základ... http://www.youtube.com/watch?v=N7tp1dH64l4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Textury
PříspěvekNapsal: úte led 24, 2012 7:09 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 05, 2011 11:09 pm
Příspěvky: 12
Mam opet jeden problem. Kdyz texturuju v UV, takze mam edit mode, co delat kdyz se mi vsechny face rozdelaly? Proste vpravo v UV okne, nemam objekt jako celek, ale jednotlivy casti. Coz nchci.. Uz se mi to obcas stalo, jak na to? Diky.

EDIT: Uz jsem na to prisel.. spatnej unwrap.. dal jsem unwrap from active view.. ale nejde nejak udelat aby se mi to ukazalo rovne? Primo z pohledu na to.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz