Právě je čtv bře 28, 2024 4:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Merkur
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2011 7:16 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Tema jsem puvodne zalozil na http://blenderartists.org/forum/showthread.php?224064-UNC-Excavator-(Merkur)

Ale predpokladam, ze pro nas je to preci jen vice srdecni zalezitost.
Vsechno jsou to Bezierovky (krom sroubku a maticek).
Render - Cycles 37926.
A protoze jsem luza lina tak vetsinou Mapping-Generated.

Az budou dily stavebnice v nejakem kompletu, postnu blend pro zajemce co si chteji hrat.

Update - bo tu stale novych projektu nepribyva opravil jsem ty srouby a nekde texturu na prvnim renderu (zmeny minimalni).

Obrázek

Obrázek

Obrázek

>> Download blend <<

Pracovni mezifaze:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Naposledy upravil vklidu dne stř zář 07, 2011 5:04 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2011 9:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
2. obrazok= 100bodov! :emo18: pre mna perfektne! uzasne! si pašák!
Ked som bol malý kluk mal som velmi podobne a volalo sa to Meccano, travil som pri tom mesiace, oh sweet memories :emo04:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2011 10:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Přesně ten druhý render je nejlepčí !
Chlape na tohle sem se chystal, ale pak sem se na to vyprdnul. Máš to fakt pěkný ! :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2011 11:12 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Opravdu ten druhý render je super :emo17:

Martin S. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2011 11:44 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
paradni!! druhej render best ale stveme na nem ten filtr kdyby to bylo jako fotka tak bych slintal :-D
koukej to dat na CGTalk!! nebo na podobne web ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: čtv srp 18, 2011 1:02 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Bumpkin píše:
paradni!! druhej render best ale stveme na nem ten filtr kdyby to bylo jako fotka tak bych slintal :-D
koukej to dat na CGTalk!! nebo na podobne web ;)

Nechápu proč na CGTalk? Je to jenom jednoduchej model, tam se dávají trošku jiné práce...nemyslíš?
Je to sice perfektní práce, ale trošku se mi na hranách nepozdává maping, ale i tak na CG Talku by se to asi lidem líbilo...ale já bych si tam tohle netroufl dát, neřeknu nějakou komplexní perfektní práci, ale tohle mi přijde jednoduché imho.

Martin S.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: čtv srp 18, 2011 10:05 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
nechci nijak spamovat tak že první a poslední reakce na Martina.

to je tvůj názor :-) můj názor je že to tam na tu běžnou galerku má (jestli si si nevšiml jsou tam dvě galerky) a stejně ještě aby si se do tý běžný galerie dostal musíš projít dalším sítem to jen tak mezi náma :-) dále sem tím chtěl říct aby to dal na nějaký mezinárdně uznávaný grafický web/server, protože to má celkem i dobrou kvalitu :-) tot muj nazor a stanovisko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: čtv srp 18, 2011 10:43 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Fakt by to mal dat na nejake dobre forum alebo nieco podobne. IMHO: pred tym by som este spravil lepsie nasvietenie, lebo tam nie su takmer ziadne tiene...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: čtv srp 18, 2011 11:07 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 8:35 pm
Příspěvky: 23
Bydliště: Prostějov
Na prvni pohled to vypada fakt dobre, ale je tam par drobnosti, ktery by chtely vyladit. Stiny a mapovani (na uzsich stranach vypada textura divne roztazena), nejvic bije do oci ten dlouhej sroubek na zemi. Nebarveny dily mi prijdou dost cisty, vzhledem ke stavu tech ostatnich, to samy sroubky. U sroubku a matek nejsou zavity a vsechny sroubky jsou natoceny jednim smerem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: čtv srp 18, 2011 12:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
diky vsem za komenty :)

@Bumpkin: prve jsem to povesil na BlenderArtists, ale na ceske scene jsem si rikal, ze by vas to zajimalo vic. Na CGtalk to taky moc necitim (ikdyz mne to tesi), ale oproti G_Taurus mi nevadi, ze to je jednoduchy (miluji jednoduche veci), ale souhlasim, ze texturovani byla spis rychlovka pro pocitovku, takze nedostatky jsou pri zkoumani zasadni.
Apropos jaky filtr ti vadi? Render jsem jen lehce zaostril (ale je pravda, ze je to ted takova krupice).

@Main: sroubky jsem opravil jeste pred zverejnenim, ale nakonec jsem vybral starsi render kvuli nasviceni.
Textury jak jsem psal - je to jen generovane mapovani a na necem "Window", zadne UV.
Asi by satcilo z Internalu Cube nebo Cylinder, ale to nevim jestli jde v Cycles nastavit (taky stale pouzivam jeho starou verzi).
Na stiny se muzu jeste podivat, ale atmosfera se mi libila (garazova pod mrakem).

Sroubky a matky zavity maji (kdyz je na to AddOn . . .) jen nejsou v renderu videt, ale uhel zavitu by mel odpovidat, mozna mohla byt drazka hlubsi. Original pouziva M3,5. Script generuje M3 tak snad to neva :)


Přílohy:
Screen shot 2011-08-18 at 12.05.58 2.jpg
Screen shot 2011-08-18 at 12.05.58 2.jpg [ 27.03 KiB | Zobrazeno 6104 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: čtv srp 18, 2011 1:44 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Fakt paradni clovece! Zaujimalo by ma ci si uz skusal Cycles na animacky - casy atp. pouzitie v praxi.... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: čtv srp 18, 2011 9:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Super práce :emo18: . Nemohl by jsi prosímtě poskytnout základní scénu (bez merkuru) s lighting setupem a materiálem toho kovu? - stačí třeba jen otexturovaná krychle :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: pát srp 19, 2011 9:08 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Vážně jste někdo měli Merkur takhle příšerně olezlej a zhuntovanej? :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: pát srp 19, 2011 2:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@yarpen: v prvnim postu je ted ke stazeni scena i textury >> Download blend <<
(pozn. stary uz neni cely bezier - ma nektere dily prevedene na Mesh, protoze jsem potreboval prevest mirror modifier na real)

Material - ty jsem moc neukladal (byly to jen rychle testy), ale melo by stacit vymenit jen link na Texture>Image.
Svetla - vlastne neni moc co sdilet jedno hlavni a jedno doplnkove, aby dlouho nepocital odrazy. Vetsinu prace proste odvedl Cycles, pro mne to bylo konecne jen klik a je nastaveno :) Pokud by mely byt ostrejsi stiny musi se zmensit Emiter a pridat na intenzite vyzarovani (myslim, ze jak jsem v novinkach chtel otevrit vlakno pro Cycles (a zvrhlo se to v tahanice, ze 2.49 vsem vlastne vyhovuje vic) byl tut jak se svetlo chova).
Textury - porad si ukladam nejake pekne odkazy a kdyz na to dojde stejne otevru Google a nahodne si neco postahuju. Tomu odpovida i vysledek nektere textury jsem se ani nesnazil stahovat jen jsem udelal otisk obrazovky.

@Siso: na info o reder-time nejsem ta prava osoba. Scena jako tato, a v teto velikosti je zalezitost treba jedne minuty a to je render porad pres CPU (protoze mam ATI (jako asi zbylych 90% macu), ale podle dnesniho echa by snad uz melo byt OpenCL v nejakem buildu zacleneno - toz sa nemozu dockat :) Vy co mate NVidia karty uz GPU muzete zahrivat davno). Takze na casy se mne neptej. Nejake animace jsem delal (spokojenost), ale jak to bude sedet tvym 4K potrebam to netusim :)

@jergon: ty ne? :) ne ze bych takhle dorasoval celou sadu, ale parkrat jsem neco prestrikaval a v bojovych akcich nebo chemickych experimentech na zakladce jich par preci jen plameny pohltily :)

Kazdopadne diky vsem za odezvu.


Naposledy upravil vklidu dne pát srp 19, 2011 3:32 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: pát srp 19, 2011 3:04 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
vklidu píše:
@yarpen: v prvnim postu je ted ke stazeni scena i textury.
(pozn. stary uz neni cely bezier - ma nektere dily prevedene na Mesh, protoze jsem potreboval prevest mirror modifier na real)


díky :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz