Právě je čtv bře 28, 2024 11:21 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: stř pro 08, 2010 11:07 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Siso: otazka na Ati karty je docela mimo :wink:
Octane renderer je delanej pro CUDA jazyk to znamena ze ATI si tu neskrtne, dalsi nevyhoda tohoto rendereru je ze pokud mas malou pamet na grafice jsi tez vyautovanej, potrebujes aby grafika mela MINIMALNE kolem 1GB protoze se vsechno nacita do pameti karty!!! na to pozor no a export do OBJ a nekolika maxackejch formatu tez v blenderu facha hodne obstojne tudis s tim neni zadny problem ;) no a jelikoz cloth vlastne neni nic sloziteho tak ano na deformovany mesh prez cloth v pohode dostanes do Octane s tekutinama si nejsem jist nezkousel sem je


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: stř pro 08, 2010 11:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
To si asi zle pochopil. Viem ze to ATi nepodporuje, neviem na co ta rekapitulacia... :)

Podarilo sa mi zatial stiahnut a vyskusat toto:
Zatial pouzivam kompletny exporter z Octane pre Blender a funguje to dobre. Pouzival som aj ten OBJ exporter ale to bolo dost na palicu to potom davat dokopy manualne. Cloth tiez bezi, tekutiny som este neskusal ale Hair nejde vobec...
Grafarnu mam 512MB 9600GT a scenu dost velku, takze to bezi.

Oproti Luxrenderu cez CPU je zatial narast cca 18x. To je slusne a to mam 64 GPU procesorov iba... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 10:48 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Tak mam dalsie vysledky. Celkom pekne. Nainstaloval som to na dalsom PC s dvoma grafikami (GT9600 a GTS250) = 64 + 128 GPU jadier.

Ide to sviznejsie vo win, pretoze sa uz stiha aj vykreslovat OS. S jednou kartou (6900GT) ide potom OS hrozne.

9600GT = 3,03 fps
250GTS = 5,7 fps
9600GT + 250GTS = 6,7 fps

Z CPU to porovnat nemozem v tomto softe, pretoze je pisanu len pre grafiky. Je to ale priblizne takto (pokial sa nemylim):

LuxRender (CPU 2.83GHz, Quadro) = 41000 - 51000 s/s
OctaneRender (9600GT + 250GTS) = 1,9 - 2,0 Ms/s

Tj cca: 39x narast vykonu.

Chyba mi ale este vyriesit problem s HAIR. Tak pokial by niekto mal tip ako na to budem rad. Potom by som snad do Octane aj siel - kupil.

Uz len mat 2x GTX580, to by bolo nieco. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 12:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
čo tak hair rendrovať:
a, v internale a potom dolepiť do výsledku
b, ako meshe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 12:14 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
a.) samozrejme hezke reseni ale na nic
b.) myslis convert modifier na msh? Ak ano, nefunguje to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 1:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
skôr som myslel nejak podobne ako sa to robilo v sintel, tam to bol myslim nejaký mesh deformovaný particlami, alebo tak nejak nie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 2:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Sintel mal vlasy cez polygony. Nejde mi o to zvladnut konkretne vlasy ale zvladnut "vlasy" ako particles. Obist sa to da vzdy nejako, to ale nieje riesenie ak sa testuje renderer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 9:28 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
tak som na to prisiel, na tie HAIR aspon ako na nich cez mesh zatial. Po skonvertovani ich este treba nepatrne vyextrudovat aby to nebola len ciara ale aj nejaka ploska. Potom to uz octane zozere. Je to ale blbe pokial nebude schopny rpacovat s normalnymi particles.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 9:36 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Mala ukazka rychlosti:


Přílohy:
OctaneRenderer.jpg
OctaneRenderer.jpg [ 69.12 KiB | Zobrazeno 936 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: pát pro 10, 2010 2:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
skús na tie vlasy miesto extrudovania aplikovať solidify


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: pát pro 10, 2010 2:26 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
a to je co? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: pát pro 10, 2010 2:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
solidify je nový modifikátor v 2.5ke, mal by vlastne pridať objem nemanifoldom, napríklad spravíš tričko tým, že vyiahneš kus tela, ale to tričko nemá objem, aplikuješ solidify a ono to tak pekne vyextruduje... no a ak to funguje ako myslím, tak z tých vlasov, ktoré sú tu len ako samostatné cesty z hrán, by to malo vytvoriť krásne tenké trubičky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: pát pro 10, 2010 2:38 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
pekne, to by som ale musel najprv pouzivat 2.5 blender.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: pát pro 10, 2010 2:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
ja ho tiež nepoužívam, preto ti o tom neviem povedať viac :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlejší luxrender.
PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2010 1:10 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Tak mi to nedalo a musim ukazat este jeden render. Nejde o jeho obsah ale o cas. 47sec taketo nieco asi na CPU v zivote... :)
Ja som zvedavy kedy vyjde LuxRender s podporou GPU oficialne v stabilnej verzii.


Přílohy:
RychlaUkazka.jpg
RychlaUkazka.jpg [ 85.14 KiB | Zobrazeno 898 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz