Chcem urobit animaciu deformovania jednoducheho valcoveho objektu po krivke. Princip chapem, aspon si mysli ze ano.
Akurat mam jeden problem. Ak valcu nadefinujem modifier CURVE k mojej danej krivke a potom mu este pridam constrain FOLLOW PATH aby ju aj nasledoval (kvoli animacii) tak to sice robi ale nedokazem "valec" nastavit tak aby bol sucasne v rovnakej polohem ako krivka. Aby sme sa dobre chapali potrebujem dosiahnut toho ze bude modifikovat iba krivku a tym padom musim mat zabezpecene aby "valec" bol presne tam kde krivka a robil deformoval sa presne tam kde krivka a nelietal inak nez je ona deformovana.
Viete mi niekto poradit kde moze byt problem.
Prikladam Blend.
Diky.
PS: Prisiel som na jednu moznost ako to animovat aby sa to drzalo tej krivky "ako kliesta" ale neviem ci s tym nenarazim casom na nejaky problem. Proste nepouzijem FOLLOW PATH ale animujem to "baj ocko" klasicky cez IPO CURVE a ono to potom pekne lezie podla krivky. Aj tak by ma ale zaujimalo ako na to cez Follow Path.