Právě je pát lis 01, 2024 2:16 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Modifier "Curve" + Follow path
PříspěvekNapsal: pon říj 19, 2009 2:53 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Chcem urobit animaciu deformovania jednoducheho valcoveho objektu po krivke. Princip chapem, aspon si mysli ze ano. :-D
Akurat mam jeden problem. Ak valcu nadefinujem modifier CURVE k mojej danej krivke a potom mu este pridam constrain FOLLOW PATH aby ju aj nasledoval (kvoli animacii) tak to sice robi ale nedokazem "valec" nastavit tak aby bol sucasne v rovnakej polohem ako krivka. Aby sme sa dobre chapali potrebujem dosiahnut toho ze bude modifikovat iba krivku a tym padom musim mat zabezpecene aby "valec" bol presne tam kde krivka a robil deformoval sa presne tam kde krivka a nelietal inak nez je ona deformovana.
Viete mi niekto poradit kde moze byt problem.
Prikladam Blend.

Diky.

PS: Prisiel som na jednu moznost ako to animovat aby sa to drzalo tej krivky "ako kliesta" ale neviem ci s tym nenarazim casom na nejaky problem. Proste nepouzijem FOLLOW PATH ale animujem to "baj ocko" klasicky cez IPO CURVE a ono to potom pekne lezie podla krivky. Aj tak by ma ale zaujimalo ako na to cez Follow Path.


Přílohy:
Curve.zip [58.38 KiB]
94 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz