Právě je pát lis 01, 2024 2:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 7:02 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Sunshaftstudios píše:
a dal by som tam stredne vyrazny posproces...
Tomu nerozumím... To je jako bych u holiče řekl, že chci středně zajímavý účes. :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 9:17 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 18, 2008 9:47 am
Příspěvky: 146
Bydliště: Brno
lz píše:

smrq, earthworm: vždyť na tom nic není - maják je rotace tvaru pomocí fce spin, okna jsou jen extrudované obdélníky dovnitř, vlstní okna a dveře je párkrát extrudovaný plane, zasklení majáku a zábradlí je zase jeden tvar a SpinDup s potřebným počtem opakování, materiály jsou většinou proceudrální, jenom maják má bump mapu na ty cihly..
Dost udělá vhodné pozadí a 2D editor - brevné korekce, občas nějaký filtr, úprava perspektivy...



Nic moc na tom není, to je pravda, ale chce to mít nápad :wink: a pak taky většinou chuť a čas to dodělat, což já mívám málokdy :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 9:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Earthworm: Nápady průběžně zapisuju na papír, visící nad monitorem. Už prošel několika transformacemi - malý žlutý "lepík" bobtnal až se probobtnal do A4ky, takže o nápady naštěstí nouze není...

Sunshaftstudios: já myslím, že jednodušeji to půjde přes static particles..

Pitris, djs_core: ok, ukecali jste mě, dnes už to nestihnu, ale o víkednu to zkusím. Díkes :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 12:29 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 2:14 pm
Příspěvky: 32
Mohl by autor majáku či někdo jiný kraťoučce popsat jak se dělá písek?? :roll:
I někdo nahoře se taky na něj ptal... dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 4:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
camel: způsobů jak vyrobit písek je víc, ale většinou se jedná o kombinaci několika procedurálních textur - jedna ti udělá barvu, další použiješ jako bump mapu, další jako specular mapu...Je to hodně o zkoušení a ladění všech možných i nemožných parametrů. Udělal jsem samostatný .blend, kde najdeš materiál použitý v téhle scéně, doufám, že ti to pomůže.


Přílohy:
pisek.zip [37.73 KiB]
64 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 6:54 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
camel píše:
Mohl by autor majáku či někdo jiný kraťoučce popsat jak se dělá písek?? :roll:
I někdo nahoře se taky na něj ptal... dík

Koukni zde.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz