Právě je úte srp 21, 2018 3:54 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob lis 08, 2008 12:21 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Vítězem 52. kola se stal Karl0s, gratulujeme.

Téma nového kola je: Makrofotografie..

Např. hmyz,květiny,zkrátka vše co se dá zobrazit pomocí makra

Hodně štěstí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 17, 2008 4:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Tak tady teda to moje, asi ne úplně makro.
EDIT: pokud to nebude vyhovovat tématu zadání, tak to stáhnu.

větší rozlišení zde


Přílohy:
zaby.jpg
zaby.jpg [ 47.05 KiB | Zobrazeno 5022 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: snecek
PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2008 2:50 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
tak moje jednoducha scenka, na vic moc casu nebude, tak aspon neco :)


Přílohy:
snecek.jpg
snecek.jpg [ 52.53 KiB | Zobrazeno 4924 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 3:16 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
taka jednoducha rychlovka.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 3:26 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Myslím, že by to hodně oživil DOF. Tady je parádní a jednoduchý návod : http://wbs.nsf.tc/tutorial/tutorial_dof_e.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 3:28 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
tichi: ta taka jednoducha rychlovka je podla mna uzasna...tak krasne sa to leskne :D az si teraz pripadam jak s uchylkou na lesknuce sa veci :D

podla mna je to perfektne :bigups:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 11:19 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
djs_core: diky za tutorial, urcite ho niekedy pouzijem, ale na tuto scenu sa aplikovat neda, lebo to nie je renderovane v BI. Skusal som to vyrenderovat aj s DOF, ale viac sa mi to pacilo takto.

Kapo:diky moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 29, 2008 12:09 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
tichi píše:
djs_core: diky za tutorial, urcite ho niekedy pouzijem, ale na tuto scenu sa aplikovat neda, lebo to nie je renderovane v BI. Skusal som to vyrenderovat aj s DOF, ale viac sa mi to pacilo takto.


Nemusi to byt renderovane v Internalu, ja jsem take renderoval ve Vrayi a mohu to pouzit. Jen nakonec zrusis provazani (Render Layers (Vystup Image) -> Blur (vstup image) ) a pak pridas Add -> Imput -> Image a vyhledas vyrenderovany obrazek a ten napojis na vstup do Blur misto render layer ..
Funguje to perfektne. Vlastne pocita DOF z render layer sceny pres Z a aplikuje ho jiz na vyrenderovany obrazek :)
tady je pro lepsi pochopeni screen z me posledni sceny, kde jsem to pouzil :


Přílohy:
dof.jpg
dof.jpg [ 129.98 KiB | Zobrazeno 4738 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 29, 2008 1:36 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
djs_core: velmi sikovne :) , toto by ma fakt nenapadlo. Diky moc, ze si si dal tu pracu a vysvetlil mi to a este aj prilozil screenshot. Ale aj tak si myslim, ze by to bolo problematicke pouzit to v mojom pripade. Ja totiz nepracujem s kamerou v blenderi, ale s kamerou v renderovacej aplikacii a z blenderu pochadzaju len vyexportovane modely a materialy (poloha a nastvenie kamery z blenderu je ignorovane), cize keby som chcel pouzit tvoj postup musel museli by sa mi zhodovat pohlady z kamery v blenderi a pohlad kamery v render engine, ale toho by som docielil jedine porovnavacou metodou. Ale ako som pisal v predchazdajucom prispevku skusal som to aj s DOF, ale viac sa mi to pacilo bez toho. Asi to bolo aj tym, ze sa bolo treba pohrat s parametrom f-stop a samozrejme s focal distance, ale na to som akosi nemal cas a ani skusenosti (este nikdy som nedrzal taky fotoaparat v ruke, na ktorom by sa dalo toto nastavit). Skusim sa este pohrat s DOF, mozno sa mi to podari. Este raz diky za radu, urcite bude velmi uzitocna pre sceny, ktore renderujem vo v-rayi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 30, 2008 2:23 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
tichi píše:
djs_core: velmi sikovne :) , toto by ma fakt nenapadlo. Diky moc, ze si si dal tu pracu a vysvetlil mi to a este aj prilozil screenshot. Ale aj tak si myslim, ze by to bolo problematicke pouzit to v mojom pripade. Ja totiz nepracujem s kamerou v blenderi, ale s kamerou v renderovacej aplikacii a z blenderu pochadzaju len vyexportovane modely a materialy (poloha a nastvenie kamery z blenderu je ignorovane), cize keby som chcel pouzit tvoj postup musel museli by sa mi zhodovat pohlady z kamery v blenderi a pohlad kamery v render engine, ale toho by som docielil jedine porovnavacou metodou. Ale ako som pisal v predchazdajucom prispevku skusal som to aj s DOF, ale viac sa mi to pacilo bez toho. Asi to bolo aj tym, ze sa bolo treba pohrat s parametrom f-stop a samozrejme s focal distance, ale na to som akosi nemal cas a ani skusenosti (este nikdy som nedrzal taky fotoaparat v ruke, na ktorom by sa dalo toto nastavit). Skusim sa este pohrat s DOF, mozno sa mi to podari. Este raz diky za radu, urcite bude velmi uzitocna pre sceny, ktore renderujem vo v-rayi.

Není zač :) Tak se to bude třeba hodit jindy :) Je tam právě obrovská výhoda "štelování" toho DOFU pomoci colorramp, map value a blur (fakt to funguje perfektně) a také záleží jakou metodu vybereš u blur, mě zatím přišla nejlepší Quad oproti třeba defaultní Linear...
Ještě k tomu tvému renderu, je to moc pěkný, jen ty bílé tečky na obvodu prstenu to dost horší :( Zkus ještě, jestli by s tím nešlo něco udělat :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 30, 2008 4:58 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
myslel som, ze ty bile tecky na obvode prstenu su sposobene anti-aliasingom, protoze ked som to renderoval tak som ho nastavil na nizsiu hodnotu, ale teraz cez vikend som skusil vyssiu kvalitu renderu a tecky tam stale boli....skusim este dat najvyssi anti-aliasing a poladit este trochu filter a ked to nepoze tak potom uz neviem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 30, 2008 5:22 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
mozna zkus trochu zahejbat svetlama, protoze zvysením osy ty tečky uplně neodstraníš


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz