Právě je úte dub 16, 2024 5:34 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 19, 2007 9:10 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vylad si kurzor, ta ciara je od neho dost vysoko.
Co sa tyka oznacovania tak mas 2 sposoby:
1. - ten laksi... Zavedies na oznacovatko collision senzor a ked sa ukazovatko niecoho dotkne, tak mu zmeni premennu, alebo mesh(podla toho aky budes mat na to system)
nasledne odznacenie by bolo tak, ze pri kazdom dalsom kliku by sa najskor vsetky objekty odznacili.
Nevyhoda je ze na nerovnych povrchoch by sa to nedalo pouzit.

2. - V tom skripte pri oznacovani si nacitas list objektov v scene a ich pozicie budes porovnavat so stvorcom(oznacovadlo), ak su vnom, su oznacene. Odznacenie take iste ako pri prvom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 19, 2007 9:32 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 19, 2007 12:19 am
Příspěvky: 29
Kurzor??? Ja ho mám v pohodě, přímo na rohu, nechápu jak to myslíš že je od něj čára dost vysoko... No přes collision mi to nešlo. Zkusim se na to ještě kouknout i když s tím stejně nic neplánuju, jinak díky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 20, 2007 12:08 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Nic, sry, uz mi ten kurzor ukazuje spravne :lol: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 20, 2007 7:21 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 19, 2007 12:19 am
Příspěvky: 29
Ok, v poho... Ale vylekal jsi mě :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 22, 2007 1:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Tak jsem to taky zkusil, ale můžu říct že tohle je asi větší problém než to vypadá. Napadlo mě dát na každej objekt ray paprsek směřující po vertikální ose nahoru. Mělo to fungovat tak že jak nad ním bude ten myší vytvořený plane tak zareaguje. S normálním plane to funguje ale s tím scriptem vytvořeným bohužel ne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 23, 2007 12:25 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Nedalo mi to tak som spravil to oznacovanie :) .
Princip jednoduchy. Plane zistuje ktore objekty su "v nom" a tym zmeni premennu. Objekty podla premennej menia mesh.
So stlacenym shiftom sa oznacuje na viac krat.

http://metalair.tym.cz/zgerbiak/gameble ... anie.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 23, 2007 12:41 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 19, 2007 12:19 am
Příspěvky: 29
No s Ray paprskem jsem to taky zkoušel, ale Zgerbiak to vyřešil hezky... Ono to asi ani jinak než ze skriptem nepůjde...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz