Tak už se to dostalo do takovýho stavu ve kterym je to celkem i hratelny.
Hra ale jeÅ¡tě nenà uplně odladěná takže.
Takový malý přÃběh:
Po neůspěchu několika hernÃch projektech tady na foru, jsem se rozhodl že udělám něco opravdu "jednoduchého" , nějáký ten python pár logic bricks atd...
Jako jednoducho realizovatelná se mě zdála vesmÃrná arkáda s pohledu třetà osoby ovládaná převážně myÅ¡Ã a skyboxem který by velmi snÞil počet poly..a nápad byl na světě...
Jedna věc je něco vymyslet a druhá zrealizovat
Takže po týdnu testovánà jsem zjistil zhruba jak to bude fungovat.
A s radostà jsem vÅ¡e začal tvořit...
Po čtyřech týdnech skritovánà jsem zjisti že to tak snadné nebude...
Musel jsem skloubit několik desÃtek věcà dohromady a pak jsem v tom měl takovej binec že jsem musel začÃt znovu...
binec== zbytečny logic bricks tam kde může být python, nebo zbytečně scén navÃc, obsazeny layery atd...
Takže vÅ¡em kdo se chystá na podobnej projekt doporučuju aď vÅ¡echno dělaj odděleně.
napřÃklad vytvořte si různy složky ... (ovládanÃ, efekty, nepřátelé)
Do nich si uložte vždy jen část. NapřÃklad vesmÃrnou loď se zavedenou AI, nebo jen samotnej výbuch...
Takto v tom budete mÃt pořádek a nestane se vám to co mě.
Samozřejmě pak přÃjde den kdy to budete muset dát do kupy a menÅ¡Ãmu chaosu se nevyhnete, ale když to budete mÃt takto uspořádané a nepovede se vám to na prvnà pokus dát do kupy, nevadà protože to máte vÅ¡echno pěkně zálohované..
To byla jen taková malá rada a historie vzniku hry.
Pro informaci celkově jen tahle hratelná verze zabrala skoro půl roku..
zde je exe
http://www.savefile.com/files/924667
spouÅ¡tějte to přes soubor menu, protože si tam lze invertovat myÅ¡, nastavit citlivost a tak dále (vÅ¡e se uložÃ)
S ovládánÃm vás měl seznámit avatar přÃmo ve hře ale protože jsou nějáké problémy s titulkama tak stručně.
myÅ¡ --nahoru dolů doleva doprava
Q-přidat
A-ubrat
levé tlačÃtko na myÅ¡i střelba
CÃl vyznačuje dvojice červených čtverců.
Demo něják nekončà taže po sestřelenà sedmé lodi hru můžete opustit..