Právě je čtv bře 28, 2024 8:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vizualizace
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 7:11 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Tohle sem dělal včera pro tátovu firmu-dělá prům.měřící kamery Pictor,tohle je jedna z instalací.


Přílohy:
pictor.jpeg
pictor.jpeg [ 58.6 KiB | Zobrazeno 2545 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Zajimave
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 1:28 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 08, 2005 7:24 pm
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
To je zajimave vyuziti Blenderu. A vypada to i celkem dobre. Jako render byl pouzit YafRay, nebo Blender Internal s AO? Jedine co bych upravil je, ze bych pridal pruhlednost tem cervenym "paprskum" a vypnul jim v materialu Traceble, aby nevrhaly stiny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 1:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
nebo spot a cerveny halo :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 1:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Render interní s AO,ty paprsky to sou takovy spesl svetla primo k tem kameram ,puvodne byly pruhledny ale otcoj se pak nezdala ta barva jakoze je to do ruzova ,ale tech stinu sem si nejak nevsiml... :oops: ted uz je to jedno,ale diky !! zapamatuju si to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 3:12 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
Kolik je přesně typů rendrů???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 3:18 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Jak typů-myslíš takhle-je interní v Blenderu,pak Yafray který se dá ovládat přímo z Blenderu,pak Povray do kterýho musíš exportovat cez script PovAnim,a další neznám..Nebo sem nepochopil otázku :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 3:19 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
A jaký jsou výhody a nevýhody??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 3:21 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Spacewolf píše:
Kolik je přesně typů rendrů???

Tak mas interny render. Potom Blender ma podporu pre Yafray, a pomocou roznych pluginov mozes pouzit strasne vela dalsich renderov ( napr. Povray, Renderman... ) :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 3:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru
Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu
a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 3:31 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
6xx píše:
interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru
Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu
a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu


To jako otevÅ™eÅ¡ soubor .blend v tom programu a zmáÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 3:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Myslim ze v renderu .blend neotevres-musis exportovat..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 3:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Spacewolf píše:
6xx píše:
interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru
Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu
a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu


To jako otevřeš soubor .blend v tom programu a zmáčkneš render???

ne... Slange to uz psal
tyhle renderery pouzivaj vetsinou svuj vlastni format dat, treba PovRay pouziva soubory *.pov + nejaky ty zdrojovy soubory k tomu, takze do blenderu si sezenes skript pro export sceny, ktery to exportuje do formatu pro prislusny renderer, u PovRay je to treba skript PovAnim.
I yafray pouziva "vlastni" typ dat, je to zdrojovy kod v XML, protoze ale na vyvoji yafray spolupracuje par clenu blender komunity(jestli si dobre pamatuju :) ) tak do blenderu uz zahrnuli moznost exportu sceny do xml a nejen to, ale blender je schopen primo yafray posilat data.
Proto je mozno v blenderu aktivovovat treba SkyDome(kdyz mas zapnuto renderovani pres yafray), blender ho neobsahuje, ale muze odeslat informaci s jeho nastavenim primo yafray, misto toho aby jsi exportoval scenu a te potom v yafu nastavil sky dome


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 9:12 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tenhle typ vizualizacky mam rad, akorat ty objekty(svetla) sou trochu moc velky, ...zda se mi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 12:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
NN,ta kamera ma v realu 50x50xcca70 mm bez objektivu,ty svetla sou spravne velky.Pro predstavu-ten portal ma dylku (odpredu do zadu-ne sirka!) 20 cm.ta drazka v nem je pro 10 mm sroub


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz