Právě je čtv bře 28, 2024 4:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MakeHuman
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2005 9:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 14, 2005 7:43 pm
Příspěvky: 305
Bydliště: Nitra
Nedávno som si stiahol MakeHuman, niaku pre-alpha verziu alebo Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2005 10:04 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No já znám dvě - 2.0, tam otevřeš blend, edituješ a pak jednoduše shift+1 ve své scéně, nebo 2.0Winter, myslim že je nejnovější, má hodně věcí na editaci hlavy ale jinak nic neumí, takže spíš je zatím použitelná předešlá verze, ale i pro tuhle platí o exportu to samí...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2005 10:17 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Mno ono těch verzí je víc...ale použitelná a celkově funkční je zatím jen verze 1.8...
MH 2.0 PreAlfa a Winter verze jsou jen testovací verze...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2005 4:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 14, 2005 7:43 pm
Příspěvky: 305
Bydliště: Nitra
s tým shift+F1 som to skúšal ale bolo tam veľa vecí na výber Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2005 5:33 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Zmáčkneš Shift+F1,pak vybereš Mesh a pak Base...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2005 6:53 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No já nevím, já vybírám Object -> Base, ale myslim že genom určitě vysvětlí jaký je v tom rozdíl :oops: ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2005 7:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 14, 2005 7:43 pm
Příspěvky: 305
Bydliště: Nitra
Ďakujem za všetky 4 príspevky ale nakoniec mi poradil Meed cez ajsíkjú. Export do VRML a potom to v scéne naimportovať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2005 7:29 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
object importuje scénu i s materialy pouzitymi na modelu, genom sorry ale byl jsem rychlejsi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2005 7:34 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Taky mě to napadlo, ale nechtěl jsem vypadat jako ještě větší ... kdybych to splet :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2005 7:57 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Nj spadnul mi net,tak sem nemoh odpovědět...
Ale vše základní už bylo řečeno... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz