Právě je pát dub 19, 2024 8:32 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: bod č.1
PříspěvekNapsal: stř led 10, 2007 10:57 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
tol píše:
...
Jako téměř vše to vyřeší ale neviditelná ruka trhu :lol: Modely z Makehumanu jsou cítit na sto honů, takže komu generátory vadí natolik, že mu to znechutí výsledek, nedá Ti hlas, komu nevadí,tak Ti ho třeba dá. Je to dvojsečná zbraň tohle používání generátorů- usnadní Ti práci, ale ubere Ti kredit u určité části publika:)

Suhlasim, az na zopar pouziti zapekania textur v starsej verzii a pod. som scripty nepouzil. Lepsie je si radsej sadnut na 3-4 dni a vymodelovat si postavu sam, bez pluginov. Urobis to 3-krat a budes to vediet. :wink:

Ja osobne dam radsej hlas zaciatocnikovi, ktory urobil postavu sam, bez pluginov. Hoci ta postava vyzera ako pernikovy muzik :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 10, 2007 11:05 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
No když tak o tom uvažuji, s jakou filosofií jsem ta pravidla před léty psal a kam mezitím Blender došel, tak by možá bylo vhodné pravidla aktualizovat a používání generátorů zakázat- tzn. ne nskriptů, ale generátorů.

Dřív jsem chtěl, aby bylo možné používat L-system nebo generátor trávy, protože Blender samotný tehdy neměl plnohodnotné nástroje, kterými by tyto prvky bylo možné v takové kvalitě vytvořit a tak by zakázání omezovalo autorskou svobodu. Dnes už na tohle nástroje jsou přímo v Blenderu a používání generátorů nadále není takto omluvitelné v rámci soutěžení. Jediné, co dnes autora může omezovat je to, že něco ještě neumí- a právě od toho tu ta soutěž je, aby měl motivaci se to naučit a ověřit si výsledek v praxi :)

Další věc je to, že pokud povolíme Makehuman jako standalone generátor, musel bysme povolit i Poser a jemu podobné. A to poslední, co bychom tu asi chvěli vidět jsou kýče vytvářené začátečníky, kterým se do ruky dostaly modely technicky na vyšší úrovni, než je zatím jejich schopnost zvládnou scénu po ostatních stránkách (kompozice, nasvícení atd.), tak jak je tomu bohužel na řadě jiných fór a v obdobných soutěžích. Především tak ale uškodí sami sobě...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 11, 2007 12:58 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Dodatečná gratulace Yarpenovi, téma je dobré (a myslím, že tobě sedne jako ulité :D).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 11, 2007 8:11 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Osobne používam makehumen skript v blenderi. Ale viem, že existuje aj stanalone program s tým menom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Human
PříspěvekNapsal: sob led 13, 2007 2:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Myslím, že ste ma presvedčili. Skúsim to vymodelovať a kašlem na Makehuman. Aj ked tá topológia je brutálna(aspon pre mna). Dík Yarpen za link.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 22, 2007 3:48 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 02, 2006 5:57 pm
Příspěvky: 20
Bydliště: Bratislava
otazocka, ak mam teraz uz nieco hotove na tema "mytus a legendy" kam to mam poslat? mam to normalne vlozit do threadu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 22, 2007 7:41 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
Tidlidam píše:
otazocka, ak mam teraz uz nieco hotove na tema "mytus a legendy" kam to mam poslat? mam to normalne vlozit do threadu?


jj vloz sem (do threadu kde se vyhlasuje soutez). Spravce si to pak prihodi do jineho threadu kde se bude hlasovat. At se dari.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 22, 2007 10:01 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 02, 2006 5:57 pm
Příspěvky: 20
Bydliště: Bratislava
OK diky..dam to potom sem, len este chvilku pockam nech sa to neobkuka.. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 22, 2007 10:08 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 02, 2006 5:57 pm
Příspěvky: 20
Bydliště: Bratislava
sice vlastne ono je to jedno..tak to sem teda dam uz teraz..aspon sa prvy krat zucasnim, lebo inak na to zabudnem...:)


Přílohy:
Poznámka: Mytus o Sisyphosovi...
sisyphos.jpg
sisyphos.jpg [ 60.64 KiB | Zobrazeno 2679 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Werewolf
PříspěvekNapsal: stř led 24, 2007 10:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Tak som to trochu upravil a pohral sa s osvetlením - neviem ci z toho dostanem viac. Makehuman som nepoužil, postavu som modeloval podla Yarpenovho linku a celkom to šlo. :)


Přílohy:
werescenesh.jpg
werescenesh.jpg [ 115.81 KiB | Zobrazeno 2573 krát ]


Naposledy upravil DonaldX dne pát led 26, 2007 1:32 am, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 25, 2007 7:07 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Fuha... cumim....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 25, 2007 9:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Pěkné...jen mi tam chybí stíny. :wink: Jak těch stromů tak tý organiky. Hodila by se tam temější atmosféra a vylepšit nasvětlení.
Ta ženská je modelovaná ručně, že jo. Nebo Makehuman??
Ale líbí se mi to. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 26, 2007 5:27 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Koukám, že jsi asi přidal stíny, ale nyní je vidět, že minimálně první strom (jak je ta žena) visí ve vzduchu (kořeny), zkus ho posadit o trochu níž. :wink:
Stejný dojem mám i z pravé nohy té pro mne zatím neznámé bytosti (z mého pohledu). To by stálo za úpravu. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: pát led 26, 2007 12:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
To Taby : Ta neznáma bytost by mal byt vlkodlak(neviem český výraz). V takto nasvietenej scene to tak trochu zaniká ale chcel som pridať trochu tých tienov (a možno aj atmosféry) Bohužial nič z toho čo si mi napísal nevisí vo vzduchu. Mám dosť členity terén a to mi miestami spôsobuje nežiadúce odlesky. A z časti mi to komplikuje aj internal render. V Yafray sa mi tieto problémy nevyskytovali ale zas pribudli iné :( Holt Blender je niekedy otázkou kompromisov :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 04, 2007 11:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Tady asi chcípl pes :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz