blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Primitivy
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=94
Stránka 11

Autor:  Equiz [ pát črc 23, 2004 3:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Primitivy

Tak tady je muj prvni skript, zacal sem ho delat dneska a uz ho testoval G_Taurus

G_Taurus:
Tento nový primitive objekt skýtá mnoho možností, které by se běžnými technikami dělali složitě nebo takřtka nemožně.
Hlavní přínosem tohoto skriptu je možnost tvorby atypických objektů a rostlin z nového primitiva.
Tento skript jsem měl tu možnost testovat jenom dnes, takže jeho možnosti mají určitě větší potenciál při tvorbě než
ke ktérému jsem došel já.

Přílohy:
Poznámka: Ukázka použití primitiva při tvorbě květin
obr4.jpg
obr4.jpg [ 35.04 KiB | Zobrazeno 7588 krát ]
Poznámka: Po osvícení zevnitř
obr2.jpg
obr2.jpg [ 58.03 KiB | Zobrazeno 7575 krát ]
Poznámka: Samotny skript
SeparateFaceBox.zip [702 bajtů]
318 krát
Poznámka: Tady je to nové primitivo
obr1.jpg
obr1.jpg [ 45.6 KiB | Zobrazeno 7555 krát ]
Poznámka: Dodání rozměru
obr3.jpg
obr3.jpg [ 40.06 KiB | Zobrazeno 7567 krát ]

Autor:  tol [ pát črc 23, 2004 6:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

no super, to vypadá fakt jako slibný sript :)

Taurus- ty si s těma lentilkama nedáš pokoj, což :lol:

Autor:  Ragnos [ pát črc 23, 2004 6:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

tol píše:
no super, to vypadá fakt jako slibný sript :)

Taurus- ty si s těma lentilkama nedáš pokoj, což :lol:


Čekal jsem z tvé strany nějakou narážkou, mimochodem už jsem si ten ICQ nick změnil :P (stačí si mě znova přidat do seznamu) :D

Autor:  den Milan [ pát črc 23, 2004 9:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

A taky jak se ty skripty dnes vyvýjí ... myslíte, že jednou bude Blender 4.0 :) mít nÄ›které skripty rovnou v sobÄ› .. slyÅ¡el jsem, že o nÄ›Ä

Autor:  tol [ pát črc 23, 2004 9:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Re:den Milan

Ale tohle už se normálně děje :) Dost věcí, co byly dřív řešeny skriptem, jsou teď normálními funkcemi Blenderu- skript Rusty Knife->Knife, Dynamica->nové particly v příští verzi, nemluvě o integrovaých import export skriptech, které si tam můžeš vpravit sám :)

Jinak na Blender 4.0 si budem ještě hooodně dlouho počkat, i na tu 3.0, který jednou bude obrovským přelomem, vlastně skoro úplně novým programem :)

Autor:  bobbin [ pát črc 23, 2004 9:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Osobne bych byl radsi, aby to zustalo tak, jak to je dnes. Dnesni podoba se mi zda mnohem flexibilnejsi, kazdy si muze nainstalovat skripty, ktere potrebuje, pozdeji. Navic si myslim, ze uz dnes existuje mnoho skriptu, ktere funguji pouze s uzcitou verzi (jiste jich ale neni mnoho), a kdyby se i teto kontrole kompatibility meli vyvojari samotneho blenderu venovat, tak releasy by asi nechodily ven tak moc rychle.

Autor:  Ragnos [ pát črc 23, 2004 9:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

tol píše:
Re:den Milan

....
Jinak na Blender 4.0 si budem ještě hooodně dlouho počkat, i na tu 3.0, který jednou bude obrovským přelomem, vlastně skoro úplně novým programem :)...


Zase nové GUI :( :D

Autor:  tol [ pát črc 23, 2004 10:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

G_Taurus píše:

Zase nové GUI :( :D

Nestraš, snad ne :)

Autor:  Equiz [ pát črc 23, 2004 10:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

no, ja bych teda byl pro novejsi GUI, ne graficky, ale abyh si mohl ruzne pridavat a odebirat ikonky a treba jim priradit nejakej skript

Autor:  tol [ pát črc 23, 2004 10:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

nj, to co popisuješ je rozšíření GUI, to by bylo OK, ale G_Taurus i já jsme měli na mysli podobné "nadělení" co se událo s verzí 2.30, kde se toho změnilo hodně najednou a předělala se organizace těch tlačítek. Nakonec se ukázalo, že je to lepší než předtím, ale těk krizovek a těch tutorialů, co jsou najednou hůř čitelné pro začátečníky a nemyslím tím zdaleka jen ty moje, ale několik tisíc dalších ve všechn možných jazycíh:)

Jinak existuje jakýsi organizér python skriptů, možná by Tě mohl zajímat :)

Autor:  Equiz [ pát črc 23, 2004 10:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

aha tak to jo, ale zase kdyby ta nova verze umoznovala i prenastaveni tlacitek, tak by sis mohl nastavit takove rozlozeni aby se shodovalo s tim co je v tom tutorialu, zjistil bys jeho jmeno a potom ho mohl klidne dat nekam jinam, nebo zjistit kde se nachazi v standartnim rozlozeni nove verze blenderu

nove veci me urcite zajimaji, tak posli nejakej link

Autor:  tol [ pát črc 23, 2004 11:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

No i teď je GUI dost přenastavitelné, můžeš si ho předělat tak, že ho ani Veliký Ton nepozná :D A samozřejmě si to můžeš nahrát jako skin, nebo použít nějaký už existující :)

Co se týče toho organizéru- vím jenom že existuje, ale nepoužívám ho, takže nevím ani link, ale aspoň víš, co máš případně hledat :)

Autor:  Equiz [ pát črc 23, 2004 11:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak toho ze si tam muzu nastavit barvicky :woot: a i neco jinyho sem si vsiml az ted kdyz sem omylem mysi zvetsil okynko User Preferences :D

Autor:  jm [ stř srp 18, 2004 12:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

jen si pridam svou.

GUI se proste musi vyvijet s programem, kdyby se ne, tak jak by se clovek dostal k novejm vecem.
bylo by fajn pokud by se plug-iny vlozily do blendru, protoze tak alespon muze clovek primo delat aniz by se stral s nekolikahodinovym hledanim patricneho plug-inu kterej ve vysledkuy treba nemusi existovat(pokud samozrejme neberem v uvahu moznost , si to napsat sam...)

jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/