blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Triangle - prosba o kompilaci pro OS X
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=8066
Stránka 11

Autor:  vklidu [ pon úno 14, 2011 3:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Triangle - prosba o kompilaci pro OS X

Mohl by mi nekdo prosim zkompilovat tady ten kod na soft pro OS X?
http://www.cs.cmu.edu/~quake/triangle.html

Umi vyplnit plochu trojuhelniky.
Existuje totiz script, ktery dokaze vybrane krivky v blenderu prevest na mesh, ale externe k tomu vyuziva tento program.
Autor scriptu odkazuje pouze na kompilaci Win a na tyto stranky se zdrojovym kodem.
Diskuse na blenderartist je zde
http://blenderartists.org/forum/showthr ... 240&page=1
ale protoze je v tuto chvili mimo provoz prikladam odkaz pouze na Archiv Googlu
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:liCHCVPIjPIJ:blenderartists.org/forum/showthread.php%3Ft%3D65240%26page%3D1+Triangle+Mesh+Fill&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=safari&source=www.google.cz


Pro blender 2.4verze sice existuje jeden script, ktery vyplnuje obdelniky, ale to mi ted nevyhovuje a jeste mi u toho pada.
Pro 2.5 je script ve vyvoji a ani jednu ze zminenych moznosti zatim ani nenabizi.

Dekuji za pripadnou pomoc.

Přílohy:
superior.gif
superior.gif [ 9.09 KiB | Zobrazeno 4073 krát ]

Autor:  bobbin [ pon úno 14, 2011 5:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X

Co takhle použít Macports?

1. nainstaluj XCode
2. stáhni si verzi 1.9.2 pro příslušný OS z repozitáře
3. nainstaluj
4. otevři terminál
5.
Kód:
`sudo port -v selfupdate`
- pro aktualizaci repo DB
6.
Kód:
`sudo port install triangle`
- stáhne zdroják z repozitáře a potom zkompiluje binárku

Autor:  vklidu [ pon úno 14, 2011 5:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X

. . . tak toho jsem se bal . . . :) ze budu muset pouzit prikazovou radku, uz ted je mi jasne, ze budu skobrtat nad malickostmi a neustale se dotazovat proc mi nejede to a nebo ono. S terminalem si netykam. Neni to moji lenosti, jen pro tento druh operaci mi ani jedna hemisfera nepomaha :) Kazdopadne diky za navod.

Autor:  bobbin [ úte úno 15, 2011 5:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X

No, co jsem se tak díval na ty stránky a zdrojáky, tak příkazové řádce se nakonec stejně nevyhneš. Ať už při spouštění denerátoru či jednoduchý prohlížeč...

Autor:  vklidu [ úte úno 15, 2011 10:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X

no vidis, a ja mel dojem, ze Traingle ja po kompilaci klasicka aplikace a ze mam jen do scriptu akorat dopsat cestu ke generatoru. hm

Autor:  vklidu [ čtv úno 17, 2011 6:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X

tak to vypada, ze tvoji instruktazi jsem prosel, dokonce to nemelo zadny zadrhek (asi)
- Xcode nainstaloval-stahnul a nainstaloval MacPort-Terminalu zadal tvoji kouzelnou formuli na aktualizaci a spusteni kompilace triangle

a vypada to, ze vse dokoncil (viz Terminal - priloha ZIP) jen vysledkem neni klasicka aplikace.
Neco cosi je na teto ceste
/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin

Co s tim? Script pro Blender totiz vyzaduje cestu k aplikaci Triangle (a jeste jednu cestu) a tu uz je na mne zase moc.
Prikladam script s Instruktaznim PDF (viz priloha ZIP).

Dekuji za radu.

Přílohy:
Screen shot 2011-02-17 at 17.44.34.png
Screen shot 2011-02-17 at 17.44.34.png [ 138.02 KiB | Zobrazeno 4017 krát ]
Archive.zip [1.36 MiB]
166 krát

Autor:  bobbin [ pon úno 21, 2011 12:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X

Musíš upravit proměnné TrianglePrgPath a PolyFileName v TriangleMeshFill.py skriptu.

TrianglePrgPath - určuje cestu k externí binárce (zkompilovaný triangle program), kterou volá python skript který si naimportuješ do Blenderu. V tomto případě to bude právě "/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin", takže do skriptu dáš
Kód:
TrianglePrgPath = '/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin/triangle'


PolyFileName - určuje cestu k implicitnímu meshi, který se nahraje při spuštění skriptu v Belnderu. Pokud takový mesh neexistuje, hodí to chybovou hlášku. Ve zdrojácích jeden takový je(A.poly). Pokud nemáš, stáhni si ho odtud: http://bobbin.hokna.net/repository/A.poly. Stáahni si ho a zkopíruj např. do svých dokumentů.
Potom stačí do python skriptu nastavit
Kód:
PolyFileName = '/Users/<user_name>/Documents/A.poly'



ps: pokud ta triangle binárka nebude v dané cestě tak ji zkus najít pomocí příkazu
Kód:
`find / -type f -name *triangle* -executable`

Bude prohledávat celý disk, takže to nějakou dobu potrvá...

Autor:  vklidu [ stř úno 23, 2011 1:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X

diky uz to jede :)

A.poly jsem nasel, ale podle console nemam prava (zitra se kouknu na opravneni). tak jsem to linknul z plochy a jede to jak ma.

cely proces je krkolomny, bude supr az to bude v tom scriptu pro 2.5 (pred vanocema mel slusny progress - ted je nejak ticho), ale diky je dobry to mit po ruce

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/