Právě je sob čer 23, 2018 2:24 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Triangle - prosba o kompilaci pro OS X
PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 3:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Mohl by mi nekdo prosim zkompilovat tady ten kod na soft pro OS X?
http://www.cs.cmu.edu/~quake/triangle.html

Umi vyplnit plochu trojuhelniky.
Existuje totiz script, ktery dokaze vybrane krivky v blenderu prevest na mesh, ale externe k tomu vyuziva tento program.
Autor scriptu odkazuje pouze na kompilaci Win a na tyto stranky se zdrojovym kodem.
Diskuse na blenderartist je zde
http://blenderartists.org/forum/showthr ... 240&page=1
ale protoze je v tuto chvili mimo provoz prikladam odkaz pouze na Archiv Googlu
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:liCHCVPIjPIJ:blenderartists.org/forum/showthread.php%3Ft%3D65240%26page%3D1+Triangle+Mesh+Fill&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=safari&source=www.google.cz


Pro blender 2.4verze sice existuje jeden script, ktery vyplnuje obdelniky, ale to mi ted nevyhovuje a jeste mi u toho pada.
Pro 2.5 je script ve vyvoji a ani jednu ze zminenych moznosti zatim ani nenabizi.

Dekuji za pripadnou pomoc.


Přílohy:
superior.gif
superior.gif [ 9.09 KiB | Zobrazeno 3389 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 5:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 6:52 am
Příspěvky: 322
Bydliště: hokna
Co takhle použít Macports?

1. nainstaluj XCode
2. stáhni si verzi 1.9.2 pro příslušný OS z repozitáře
3. nainstaluj
4. otevři terminál
5.
Kód:
`sudo port -v selfupdate`
- pro aktualizaci repo DB
6.
Kód:
`sudo port install triangle`
- stáhne zdroják z repozitáře a potom zkompiluje binárku


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 5:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
. . . tak toho jsem se bal . . . :) ze budu muset pouzit prikazovou radku, uz ted je mi jasne, ze budu skobrtat nad malickostmi a neustale se dotazovat proc mi nejede to a nebo ono. S terminalem si netykam. Neni to moji lenosti, jen pro tento druh operaci mi ani jedna hemisfera nepomaha :) Kazdopadne diky za navod.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte úno 15, 2011 5:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 6:52 am
Příspěvky: 322
Bydliště: hokna
No, co jsem se tak díval na ty stránky a zdrojáky, tak příkazové řádce se nakonec stejně nevyhneš. Ať už při spouštění denerátoru či jednoduchý prohlížeč...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte úno 15, 2011 10:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
no vidis, a ja mel dojem, ze Traingle ja po kompilaci klasicka aplikace a ze mam jen do scriptu akorat dopsat cestu ke generatoru. hm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv úno 17, 2011 6:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
tak to vypada, ze tvoji instruktazi jsem prosel, dokonce to nemelo zadny zadrhek (asi)
- Xcode nainstaloval-stahnul a nainstaloval MacPort-Terminalu zadal tvoji kouzelnou formuli na aktualizaci a spusteni kompilace triangle

a vypada to, ze vse dokoncil (viz Terminal - priloha ZIP) jen vysledkem neni klasicka aplikace.
Neco cosi je na teto ceste
/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin

Co s tim? Script pro Blender totiz vyzaduje cestu k aplikaci Triangle (a jeste jednu cestu) a tu uz je na mne zase moc.
Prikladam script s Instruktaznim PDF (viz priloha ZIP).

Dekuji za radu.


Přílohy:
Screen shot 2011-02-17 at 17.44.34.png
Screen shot 2011-02-17 at 17.44.34.png [ 138.02 KiB | Zobrazeno 3333 krát ]
Archive.zip [1.36 MiB]
109 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon úno 21, 2011 12:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 6:52 am
Příspěvky: 322
Bydliště: hokna
Musíš upravit proměnné TrianglePrgPath a PolyFileName v TriangleMeshFill.py skriptu.

TrianglePrgPath - určuje cestu k externí binárce (zkompilovaný triangle program), kterou volá python skript který si naimportuješ do Blenderu. V tomto případě to bude právě "/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin", takže do skriptu dáš
Kód:
TrianglePrgPath = '/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin/triangle'


PolyFileName - určuje cestu k implicitnímu meshi, který se nahraje při spuštění skriptu v Belnderu. Pokud takový mesh neexistuje, hodí to chybovou hlášku. Ve zdrojácích jeden takový je(A.poly). Pokud nemáš, stáhni si ho odtud: http://bobbin.hokna.net/repository/A.poly. Stáahni si ho a zkopíruj např. do svých dokumentů.
Potom stačí do python skriptu nastavit
Kód:
PolyFileName = '/Users/<user_name>/Documents/A.poly'



ps: pokud ta triangle binárka nebude v dané cestě tak ji zkus najít pomocí příkazu
Kód:
`find / -type f -name *triangle* -executable`

Bude prohledávat celý disk, takže to nějakou dobu potrvá...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř úno 23, 2011 1:12 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
diky uz to jede :)

A.poly jsem nasel, ale podle console nemam prava (zitra se kouknu na opravneni). tak jsem to linknul z plochy a jede to jak ma.

cely proces je krkolomny, bude supr az to bude v tom scriptu pro 2.5 (pred vanocema mel slusny progress - ted je nejak ticho), ale diky je dobry to mit po ruce


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz