Právě je čtv dub 18, 2024 2:17 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Import 3DS a spravna velikost
PříspěvekNapsal: čtv úno 24, 2005 4:18 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Zdravim. Mam nasledujici, asi netypicky problem. Potrebuji importovat modely, nejlepe s texturami, nazvy a ruznymi vecmi do Blenderu. Zatim jsem nasel importer ze 3D studia Max, ktery vesmes tyto veci importuje (normaly ve 3Ds nechme stranou :-D), ale nevyhovuje mi toto:

Pokud neco importuju, je to obrovske. No budiz, da se to zmensit...ale ja to potrebuju zpracovavat skriptem, tudiz bych potreboval, aby mi to naimportoval bud prevedene na Blenderovske jednotky, nebo aby mi aspon nastavil spravne velikost...da se to nejak donutit? Velikost mam totiz u vsech modelu 1x1x1 a to mi opravdu nevyhovuje (ona je spis tak 200x200x200)

Predem diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Takze jinak
PříspěvekNapsal: čtv úno 24, 2005 7:19 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
OK, zjistil jsem, ze to delaji vsechny importery. Jenze potom s tim modelem nemuzu pracovat :-( Delam na te virtualni budove a potreboval bych jednu vec - protoze importuju nejaky model do sablony, potrebuju ten model potom zmensit tak, aby to odpovidalo zhruba skutecnosti (sablona = asi 1.80 metru). Proto jsem chtel pridat do modelu jednotkovou krychli, aby slo vsechno prepocitat. Ale takhle to asi nepujde... navic jsem chtel tou krychli naznacit, kam se ma ta sablona presunout (pocatecni misto prochazky), ale to taky nepujde, kdyz maji pozici stejnou :-(

Takze mate nekdo nejake jine reseni?

Ad Milikiller: Nezapomnel jsi na me? ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 25, 2005 6:28 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no ja sem tohle taky resil a nakonec sem pouzival jak sem jis nekolikrat psal deep exploration. kde si muzes navolit kolikrat to chces pri exportu naskejlovat pohlidat textury a meterial, a prez obj. do blendru.

ale ....netusite kolik je jeden "blender" jiny metricky jednotky :?: taky by mohli resit treba metry nebo neco. :(

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deep exploration
PříspěvekNapsal: čtv bře 03, 2005 7:13 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Co to presne je ten deep exploration? Ja jsem to zatim vyresil pomoci borders, ale i tak mi to nepripadne moc extra...je to docela divne chovani, ze je ten objekt posunuty automaticky na spravnou pozici, ale se spatnymi souradnicemi (jako by...) :-(

A nevite nekdo, proc nelze pouzivat behem GameEnginu skripty, ktere jsou obsazene v blend souboru?

Napr. mam skript vector.py (v textovem editoru ulozeny jako vector.py) a v jinem, ktery reaguje na nejaky senzor dam "import vector" a on mi potom pri zavolani vyhodi chybu, ze tento soubor neexistuje...nejake divne ne? :-/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 03, 2005 9:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
co se tyce scriptu v game enginu,tak prepokladam ze ten script vektor pouziva nejakou knihovnu blendru, nejspis modul "blender"...v enginu fungujou akorat enginovsky moduly. gamelogic, rasterizer, a veci obecne v pythonu. ale knihovny-moduly z blendru fungujou jen v blendru.

deep exploration je softwer od right hemisphere. stoji naky dolace..ale vis jak to chodi.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 2:17 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
eh....vedel jsem :-D Ted jedu na Linuxu :-)

Skript vektor nepouziva absolutne nic! Byl to samostany skript (text file) vector.py a ve walk.py jsem volal
Kód:
from vector import Vector
a hazelo mi to chybu a nechtelo se pohnout :-( kdyz jsem zkopiroval tridu Vector do walk.py, jede to v klidu...to stejne s konfiguracnimi soubory (pouzivaji jen UserDict). Tak nevim... :roll:[/code]

BTW: dalo by se nejak vyresit to, ze bych upravil blend soubor bez spusteni blenderu jen v pythonu? Dost o tom pochybuju, protoze ty tridy jsou interni soucasti Blenderu :-( Ze bych jen pustil nejaky skript a on by tam pridal meshe, IPO atd....a nakonec treba vygeneroval Dynamic runtime


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2005 6:01 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 30, 2005 8:38 pm
Příspěvky: 401
Bydliště: Rakovník
Neporadí mi někdo kde nějaký importer stáhnout ?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz