Právě je pát bře 29, 2024 12:56 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 16, 2005 6:34 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Potíž je v tom, že 3DS není formát, který v sobě umí nést texturu- tuším jenom materiílové skupiny. Jediný formát o kterém vím a který současně Blender dobře exportuje je obj, který v sobě nese informaci jak o materiálových skupinách, tak i UV koordináty.

Pokud nepoužiješ UV, tak Ti to stačí vyexportovat v čemkoli, ale v cílovém programu tomu holt budeš muset nastavit materiál (shader+texturu) znovu... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 16, 2005 9:08 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
me jeste dobre fungovalo *.wrl
a pak sem si cesty upravoval v deep explorationu.
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 16, 2005 11:18 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Dusho píše:
Hmm.. praveze 3DS som uz pouzival a viem ze v materialovej skupine nesie info aj o texture(teda nazov - nie konkretne texturu) a aj o UV koordinatoch. A nechce sa mi verit ze export do 3ds v blendery neuchovava UV a tex. Zrejme len ja robim nejaku hlupost.. ale v rendery mam zobrazenu texturu.. netreba nieco este prestavit?


Přiznám, se, že fakt slyším prvně, že 3DS nese i UV koordináty, je samozřejmě možné, že se mýlím, ale v hodně tutoriálech i v různých knížkách (neblenderovských) se tahle informace, že UV nemá, objevovala... Hmm, zapátrám a případně si opravím mylné vědomosti :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 17, 2005 12:32 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
No existuje taky export přímo do .x, sice jsem ho ještě nezkoušel, je jedním z novějších, ale snad by toho měl umět už dost, na vývoji se podílí profík z herní branže :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz