blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

konfiguraky
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=6641
Stránka 11

Autor:  frca [ pát bře 27, 2009 10:32 pm ]
Předmět příspěvku:  konfiguraky

Zdravim,
delam exporter a chci, aby byl co nejprivetivejsi, a proto si chci ukladat pro kazdy blend soubor do nejakeho konfiguraku naposledy pouzite nastaveni (jako treba jestli exportovat jen vybrane objekty nebo vsechny apod.). Jsou pro to nejake pomocne funkce nebo konvence? (Aby se to ukladalo do slozky, kam ma uzivatel pristup pro zapis, aby to bylo multiplatformni, tzn zadne natvrdo nastavene slozky, atd.) A jaky format ukladani/nacitani konfigurace zvolit, aby to bylo co nejjednodussi? Napada me akorat xml, je to dobry napad?
Diky.

Autor:  pantau [ pát bře 27, 2009 11:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

prave som mrkol na blendigo a pouziva nieco taketo:

Blender.Scene.GetCurrent().properties['indigo'] = d

pricom d je slovnik v ktorom mas ulozene informacie

a potom robi

d = Blender.Scene.GetCurrent().properties['indigo'].convert_to_pyobject()

na nacitanie, takze to vyzera, ze ulozi informacie priamo do sceny, teda do blendu, cize celkom pruzna vec asi :) ale netestoval som, dufam, ze pomoze :wink:

Autor:  frca [ pát bře 27, 2009 11:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

A neni tam jenom nejaky nachystany objekt na indigo? To fakt jde si do blend souboru takto ulozit prakticky cokoliv? Kazdopadne je to jeste lepsi, nez ten externi soubor, pokud to pojede...

Autor:  pantau [ sob bře 28, 2009 11:33 am ]
Předmět příspěvku: 

http://www.zoo-logique.org/3D.Blender/scripts_python/API/

pozri si triedu Scene, myslim, ze to pojede :wink:

Autor:  frca [ sob bře 28, 2009 4:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

No fakt že jo :) Jede to! Diky.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/