Právě je pon led 22, 2018 4:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: export do 3ds max 4
PříspěvekNapsal: úte srp 12, 2008 5:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
neporadil byste mi nekdo jak dostat model vytvorenej v blenderu (polygonal mesh) do 3ds maxe verze 4 ?

jediny co se mi povedlo bylo vrml, ale jenom u jednoho modelu, dalsi nejdou a neni to spolehlivy, skoro vzdycky mi nejde UV mapa. staci mi pouze model + uv mapa( ale ta je dulezita).
ten max 4 toho umi importovat fakt malo, 3ds je asi nejaka jina verze, netusim co s tim, ten mi nejde nikdy, obj format tam bohuzel neni vubec a kdyz se mi povedlo stahnout nejakej plugin tak to bylo zase bez UV map. uz sem z toho docela zoufalej. vrml se povede vyjimecne achjo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz