Právě je čtv bře 28, 2024 3:18 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vrml nebo collada
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 1:50 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
potrebuju dostat jednoduchej model s texturama a uv mapama vcetne jednoduchy animace (otoceni, posun). do formatu vrml nebo collada...
pokud dam export do vrml 2.0 tak to nejde vubec. kdyz dam export do vrml97 tak export jde, ale nejde nastavit relativni cesta k texture, polygony jsou solid ( ne smooth) a animace najde vubec.
collada je na tom o neco lip, povedlo se mi exportovat uplne vsechno - model s uv a texturou i animaci, krome smooth na polygonech. proste to vypada porad jakobych dal set solid. ja vim je to detail, ale fakt bych to moc potreboval. neni na to treba nejakej skript na colladu nebo vrml co by tohle vsechno umel. uz dlouho googluju a stahuju a zatim nic co by fungovalo :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vrml nebo collada
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 10:55 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 10, 2008 6:42 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Slovensko/Bratislava
joxer píše:
potrebuju dostat jednoduchej model s texturama a uv mapama vcetne jednoduchy animace (otoceni, posun). do formatu vrml nebo collada...
pokud dam export do vrml 2.0 tak to nejde vubec. kdyz dam export do vrml97 tak export jde, ale nejde nastavit relativni cesta k texture, polygony jsou solid ( ne smooth) a animace najde vubec.
collada je na tom o neco lip, povedlo se mi exportovat uplne vsechno - model s uv a texturou i animaci, krome smooth na polygonech. proste to vypada porad jakobych dal set solid. ja vim je to detail, ale fakt bych to moc potreboval. neni na to treba nejakej skript na colladu nebo vrml co by tohle vsechno umel. uz dlouho googluju a stahuju a zatim nic co by fungovalo :roll:


Set smooth je iba vecou renderingu, takze ak spravis render na colladu co bude renderovat ako smooth objekt tak budes mat smooth objekt, v openGL by to nemal byt problem. Ale export do collada vyexportuje iba samotny mesh objekt, cize iba samotne polygony. Robim o tom teraz BC pracu, tak skus mrknut na moju rozpracovanu pracu, mozno ti to trosku pomoze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 9:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
ja nevim, ale kdyz dam z blenderu export do collady a pak zpatky, tak je vcetne uv a dokonce i animace, takze nejenom mesh :)
kazdopadne export je porad nejakej divnej (normaly vypadaj porad jinak v exportu a jinak v blenderu :roll: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 11:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
jako nejlepsi VRML exporter mi prijde tenhle :http://www.bitmanagement.com/products/bs_exporter_blender.en.html

ale je tam jeste par chyb (po zobrazeni v BS contactuhttp://www.bitmanagement.com/do ... t_VRML/X3D):

1. neni videt svetlo - musi se zapnout
2. cestu k texture bych potreboval relativni
3. neobsahuje animaci :( stacilo by jenom jednoduchej posun a rotaci

nevite nekdo jestli by to neslo opravit? napr. v pythonu dodelat ten skript aby tyhle tri veci umel?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz