blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Detekcia rohov v obrazku pre Blender
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=5392
Stránka 11

Autor:  LukasT [ ned pro 23, 2007 1:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Detekcia rohov v obrazku pre Blender

Zdar,

v pythone som implementoval ako plug-in algoritmus, ktory detekuje rohy v obrazku.
Chcel som to pouzit na ulahcenie procesu modelovania, napr. ked prevadzate logo z 2D do 3D, a je hranate :) tak si mozte pomoct..

Skript je momentalne v alpha-testovacej verzii...nema gui a nieje flexibilny,
nedaju sa nastavovat parametre detekcie, ktore su pre kazdy obrazok trochu ine.

Ale aj s default hodnotami by ste mali byt schopny nieco nadetekovat.

Skript teda nadetekuje rohy, v Image Editore zobrazi cervenymi krizkami, kde body nasiel a do sceny nasklada i body, ktore si potom mozete pospajat.

Algoritmus nie je idealny, detekuje rohy i tam kde podla ludskeho oka roh nieje :)

Thread na blender artists:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=112717

Screenshot:
http://homel.vsb.cz/%7Etvr046/harris/cordet.png

Blend File: Stlac ALT-P v Text editore
http://homel.vsb.cz/%7Etvr046/harris/cordet.blend

Pokracovat vo vyvoji planujem na zaklade odoziev, resp. ci to bude pre niekoho k niecomu :)

PS: ak to budete testovat, tak mi pls poslite ako dlho vam skript bezal.
Na mojom stroji detekcia trva 31 sekund na obrazku 256x256
Posledne cislo v konzoli je cas behu skriptu.

At se dari :)

Autor:  LukasT [ ned pro 23, 2007 3:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bol tam mensi bug v zobrazeni vysledku, tak sa ospravedlnujem.
Stale to nieje idealne ale uz by to malo byt lepsie..
Vysledok si musite k obrazku dorovnat a zmensit/zvacsit.

Autor:  Pitris [ ned pro 23, 2007 4:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja to prubnu. Vypada to zajimave. :wink: :thumbsup:

Autor:  zgerbiak [ ned pro 23, 2007 7:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

S tymi detekovanimi hranami ktore tam niesu, tak to moze byt aj tym ze je to jpg.
Urcite do dotiahni. Mohol by si skusit spravit z toho krivky :).

Autor:  taby [ ned pro 23, 2007 8:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo, to je zajímavé. :wink:
Akorát jsem nestopl čas. :oops:

Autor:  LukasT [ pon pro 24, 2007 9:40 am ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
Jo, to je zajímavé.
Akorát jsem nestopl čas.


Cas sa vypisuje ako posledne cislo v konzoli po skonceni skriptu :)

Autor:  vklidu [ úte srp 12, 2008 6:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

11.9

iMac 2.4 GHz Intel Core 2Duo, 3GB 667 MHz, OS X 10.4.11, Blender 2.46

Neco noveho nebo malo ohlasu a suplikova zalezitost?
Keir take mlci. Zeby tracking pro Blender nevysel? Skoda.

Autor:  Sagi [ úte srp 12, 2008 6:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

6.58s

3.44 GHz Intel Core2 Duo, 2GB 800 MHz, Windows XP, Blender 2.46

(jen mi zajímal ten čas :wink: )

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/