Právě je pát dub 19, 2024 3:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zadání výpis proměnné
PříspěvekNapsal: pát lis 09, 2007 3:58 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Potřeboval bych v GameBlenderu vytvořit nějaké zadávací pole, kam by uživatel zadal číselnou hodnotu a Pythonní skript by ji následně vypočítal a zároveň někam vypsal výsledek. Tady např. uživatel by zadal číslo "a", číslo "b" a python by je sečetl a následně vypsal výsledek. To samo osobě by nebyl problém ale já to potřebuji zaobalit do nějakého GUI vytvořeného v GB.Jen právě nevím jak v něm vytvořit pole pro čtení resp. výpis hodnot Nevíte někdo jak na to?.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 09, 2007 6:07 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Skús si pozrieť zdrojáky mojej hry Perestrojka, tam je v úvodnom menu zadávanie mien hráčov. Hádam ti to pomôže...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 09, 2007 8:01 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Parada, hned se na to vrhnu a doufám, že se mi to podaří "dešifrovat" (v GB fakt teprv začínám) Zatím díky, ještě se ozvu jak dopadlo moje snažení.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 11, 2007 11:52 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Sorry, nějak jsem to nepobral :oops: . Nevyznám se v tom. Problém je v tom, že v tvé hře je toho "moc". Nevím přesně ani, jakým způsobem se pracuje v menu s textem a nebyl jsem schopen to z toho příkladu dešifrovat. Budu asi potřebovat "silnější nakopnutí" (alespoň jsem se naučil vertex paint :D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2007 11:02 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
OK. V scéne Menu je štvrtá položka menu zhora (Menu2.001) s textom 1ST PLAYER. Pre teba je podstatné, že má:
- property Text a input (ak nemáš žiadny label, tak sa dajú zlúčiť dokopy),
- senzor sInput typu Keyboard
- controller cInput so skriptom PlayerName.py (ktorý sa takisto môže vynechať, ak nemáš label)

Senzor zapisuje text do danej property (ak rovno do Text, tak už netreba nič viac robiť).
Skript PlayerName.py zabezpečuje zobrazenie labelu a vloženého textu dohromady v jednej položke menu.

A to je všetko pre zobrazenie a zadávanie hodnoty do GameBlenderu. Ak chceš zadávať číselné hodnoty, tak si vložený reťazec musíš skontrolovať, či obsahuje číslo (prípadne už počas editácie nepovoliť iné znaky, ako číslice) a následne ho skonvertovať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2007 4:39 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Tak, přátelé po bližším prozkoumání jsem opět o něco chytřejší (alespoň už vím jak se mapují písmenka), ale stále asi nejsem tak chytrý jako sklenice vody, protože to nepracuje tak jak má. Zkrátka nereaguje na input. tak jsem si dovolil přiložit neposlušný blendík, jesli by se neukázal dobrodinec, který by to zprovoznil. Ps. nevite proc mi pise ze modul Rasterizer neexistuje?


Přílohy:
Text.blend.tar.gz [40.17 KiB]
183 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2007 5:53 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
skús toto - je to bez skriptu, len senzor


Přílohy:
Text.zip [38.95 KiB]
186 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2007 8:44 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Super, diky moc. Moc jsi mi pomohl. Nechci byt uz prilis otravny , ale jeste bych potreboval to prevest na cislo, abych s tim mohl provadet matematicke operace. Vim, ze existuje funkce float(), ale nevim co napsat do parametru. Taky me docela mate, proc mi pri pokusu o importovani modulu Rasterizer nebo Gamelogic pise, ze moduly tohoto jmena neexistuji. Mel bych snad importovat jeste nejake jejich nadrazene? (krome Blenderu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 27, 2007 3:30 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Tak vyřešeno. Sice nakonec úplně jinou cestou -opustil jsem logic brigs či jak se to jmenuje a napsal to čistě v Bender API, ale hlavně že to pracuje. Každopadně díky za ochotu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz