blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Ter2Blend
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=159
Stránka 11

Autor:  Jister [ pon srp 09, 2004 5:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Ter2Blend

Mám takový menší problém. Pomocí scriptu Ter2Blend jsem si z Terragenu převedl úspěšně model krajiny do Blenderu. Mám ale problém s jeho "otexturováním". Obloha sice vypadá přesně jako na obrázku v terragenu, ale o povrchu se to říct nedá. Povrch není vlnitý ale spíše hranatý. Jak mám provést to, aby můj model krajiny byl co nejvíce podobný tomu vytvořeném v Terragenu? Díky za případné odpovědi a rady.

Autor:  Slange [ pon srp 09, 2004 5:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neviem ci som spravne pochopil slovo "hranaty" :lol: ale skus pouzit subsurf.

Autor:  tol [ pon srp 09, 2004 5:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Možná bych ještě před tím subsurf zkusil Set Smooth v Edit buttons :)

Autor:  Ragnos [ pon srp 09, 2004 6:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

A jinak pokud chceš aby vypadala země podle obrázku, tak tam máš předvolený materiál s ShadowOnly. Takže materiál jenom přijímá stíny jinak jen neviditelný. Tak docílíš toho aby např tvá vytvořená koule vrhala zdánlivě stín na to pozadí. Samozřejmě pokud ji dáš za kopec tak vidět nepůjde. (Pokud se nepletu)

Autor:  D@vi$ [ úte úno 15, 2005 3:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, zajímalo by mě, jak je to s otexturováním hor apod...?.. Nestíhám.....!!

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/