blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Jako fbx model
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8963
Stránka 11

Autor:  Maniak.1 [ úte říj 11, 2016 4:04 am ]
Předmět příspěvku:  Jako fbx model

Když v particl system vytvořím Hair a model nechci Rendrovat,ale chci ho dat do fbx formátu.Tak tam neni nic vidět . A když dam funkci ,jako Convert tak se předmet duplikuje a zčerná . Poté je ve formátu fbx vidět,ale nemůžu změnit barvu materiálu.Jak to mam udělat abych to mohl udělat do fbx formátu,bylo to vidět a mohl jsem tam dat libovolný materiál.díky za radu. :-D

Přílohy:
Poznámka: když je obrazek vyrendrovany
Bez názvu.png
Bez názvu.png [ 168.34 KiB | Zobrazeno 2538 krát ]
Poznámka: Po tom co je převed do formatu Fbx a otevřen v unity nebo i v blenderu
Bez názvu 1.png
Bez názvu 1.png [ 170.01 KiB | Zobrazeno 2538 krát ]

Autor:  G_Taurus [ stř říj 12, 2016 9:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jako fbx model

FBX podporuje polygonové objekty(typu Mesh). Zkoušel jsem to sám a funguje mi převedení partiklů jako polygony export do FBX a zpět bez problémů...
nevím v čem může být tvůj problém. v Unity jsem to nezkoušel, nemám ho.

Autor:  Maniak.1 [ stř říj 12, 2016 10:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jako fbx model

Tak to vypadá,ze mam nejspíše špatné nastaven particl ,ale to nevim teda kde je chyba ,bral bych nějaké video na nastavení particlu,abych s toho mohl zjistit svoji chybu.nebo nějakou radu,co a jak mam nastavit,abych po převodu do fbx viděl ten particl.díky

Autor:  G_Taurus [ stř říj 12, 2016 10:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jako fbx model

jestli pošleš .blend tak se ti na to tady podívám a dám vědět. :-)

Autor:  Maniak.1 [ čtv říj 13, 2016 10:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jako fbx model

Ok díky

Přílohy:
drive-download-20161013T080153Z.zip [3.28 MiB]
59 krát

Autor:  G_Taurus [ čtv říj 13, 2016 8:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jako fbx model

Tak jsem se díval, že to máš typ partiklů jako path čili cesty když to konvertuješ zíškáš hrany s absolutní 0 tlouštkou hran. Tím pádem to nejde vidět.

Řešeních je víc jedno v editačním módu po aplikaci modifikátor Particles vybrat všechny edge a dát extrude trošku stranou jen decentně tím vzniknou polygony, které jdou vidět.

Snad ti tohle řešení pomůže.

další možnost je nastavit jiný režim než path u partiklů. nebo si pohrát s nastavením

Autor:  Maniak.1 [ pát říj 14, 2016 1:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jako fbx model

A mohl by jsi byt tak hodny a mohl mi prosim te poradit jak jinak by to slo udělat.jaký jiný režim bych tam měl nastavit,aby to vypadalo jako skutečné chlupy na kartáčku.diky za radu

Autor:  G_Taurus [ pát říj 14, 2016 2:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jako fbx model

Poslal jsem ti PM(soukromou zprávu tak se ozvi a poladíme to).

status o zprávách je napravo od Odhlásit se. :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/