Právě je čtv bře 28, 2024 5:53 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak na kroucení paže v lokti?
PříspěvekNapsal: úte led 06, 2015 10:42 pm 
Offline
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 06, 2014 12:55 pm
Příspěvky: 6
Nevím jestli už se to tu neřešilo ale nic takovýho jsem nenašel.
Chci se zeptat, jak se v Blenderu řeší otáčení předloktí (v ose) tak, aby se mesh v lokti nezužoval? Zkoušel jsem si různě hrát ve Weight paint kostí, ale nijak se mi to nepovedlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na kroucení paže v lokti?
PříspěvekNapsal: čtv led 08, 2015 11:11 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 30, 2009 10:07 pm
Příspěvky: 41
1. Je potřeba si pohrát s topologii.
2. Dále je možné to zkombinovat s tvarovými klíči (shape keys).
3. Stáhni si zde http://virgiliovasconcelos.com/blender- ... -cookbook/
zdrojové soubory ke kapitole 1. Je tam i narigovaná vzorová ruka (001-ShapeKeys-complete.blend)
Tu knihu doporučuju všem vážným zájemcům o rig a animaci! Nemá konkurenci!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz