blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

pruhovaný objekt
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8875
Stránka 11

Autor:  sklepkan [ sob srp 02, 2014 2:49 pm ]
Předmět příspěvku:  pruhovaný objekt

Zdravím,
po dlouhé době sem se rozhodl, že by nebylo špatné opět začít dělat v Blenderu a tak sem začal...Zatím mám dost problémů se samotným modelováním, ale posledně sem si všiml jedné věci, která mi sice nějak extra nepřitěžuje život, ale rád bych alespoň věděl o co jde a k čemu to je, abych se pro příště na to už nemusel ptát....jde o to, že některé moje objekty ve scéně mají "pruhovanou texturu" a když přepnu pohled na texturovanou scénu, tak mi to udělá, že polovina objektu je drátěná a půlka s texturou (viz. obrazová příloha). co to je, a jak se toho zbavit? byl bych opravdu rád, kdyby mi někdo pomohl. Předem děkuji za odpověď :)

Přílohy:
problem1.jpg
problem1.jpg [ 160.57 KiB | Zobrazeno 2190 krát ]

Autor:  Marek [ sob srp 02, 2014 7:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: pruhovaný objekt

pravděpodobně máš špatně směřované normály u "drátěné" části. Nejsnáz to opravíš tak, že se přepneš do edit módu té dané částí, označíš všechny facy (Ctrl + A) a dáš Recalculate Normals (Ctrl + N)

Autor:  sklepkan [ ned srp 03, 2014 1:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: pruhovaný objekt

zafungovalo bezvadně, děkuji mnohokrát :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/