blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

"Rolling ball algorithm"
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8870
Stránka 11

Autor:  Comhon [ stř črc 16, 2014 10:39 am ]
Předmět příspěvku:  "Rolling ball algorithm"

Pracuji na jednom projektu, kdy potřebuji vytvořit kolem modelu v blendru plochu, která je od modelu vzdálena o určitou jednotku délky. Má vzniknout tak, že se po povrchu válí koule a její střed vytváří tuto plochu (ukázka jak by to mohlo vypadat je v příloze). Zatím jsem nenašlel žádný způsob jak toho automaticky dosáhnout (není možné to dělat manuálně).
Vím že to bude pravděpodobně velmi obtížné, ale budu asi potřebovat nějaký skript do pythonu.

Přílohy:
Poznámka: Ukázka v blenderu, jak by to mělo vypadat (spíše pro nastínění, míry - zejména v koutech neodpovídají skutečnosti)
cube-roll-ball-more-faces.zip [101.13 KiB]
291 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/