blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
"Rolling ball algorithm" http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8870 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Comhon [ stř črc 16, 2014 10:39 am ] | ||
Předmět příspěvku: | "Rolling ball algorithm" | ||
Pracuji na jednom projektu, kdy potřebuji vytvořit kolem modelu v blendru plochu, která je od modelu vzdálena o určitou jednotku délky. Má vzniknout tak, že se po povrchu válí koule a její střed vytváří tuto plochu (ukázka jak by to mohlo vypadat je v příloze). Zatím jsem nenašlel žádný způsob jak toho automaticky dosáhnout (není možné to dělat manuálně). Vím že to bude pravděpodobně velmi obtížné, ale budu asi potřebovat nějaký skript do pythonu.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |