Právě je pon dub 23, 2018 11:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: "Rolling ball algorithm"
PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2014 10:39 am 
Offline
.
.

Registrován: stř črc 16, 2014 10:09 am
Příspěvky: 1
Pracuji na jednom projektu, kdy potřebuji vytvořit kolem modelu v blendru plochu, která je od modelu vzdálena o určitou jednotku délky. Má vzniknout tak, že se po povrchu válí koule a její střed vytváří tuto plochu (ukázka jak by to mohlo vypadat je v příloze). Zatím jsem nenašlel žádný způsob jak toho automaticky dosáhnout (není možné to dělat manuálně).
Vím že to bude pravděpodobně velmi obtížné, ale budu asi potřebovat nějaký skript do pythonu.


Přílohy:
Poznámka: Ukázka v blenderu, jak by to mělo vypadat (spíše pro nastínění, míry - zejména v koutech neodpovídají skutečnosti)
cube-roll-ball-more-faces.zip [101.13 KiB]
296 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz