Právě je sob dub 21, 2018 1:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon kvě 26, 2014 11:40 am 
Offline
.
.

Registrován: pon kvě 19, 2014 11:41 am
Příspěvky: 4
Mam model v blendry. Ako textury su pouzite materialy roznych farieb.
A mam program v c++, ktory vie model zobrazit v 3d cez OpenGLES.

No a pre tento pogram potrebujem jednu BMP texture na cely model. Lenze v blender su to matieraly.
Ako sa daju tieto materaily convertnut na texture?

skusal som aj goggle a moc neporadil.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte kvě 27, 2014 9:24 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 420
To, co hledáš, je texture baking. Je o tom hodně tutoriálů. Je taky potřeba vědět, jestli používáš Blender render nebo cycles render. Cycles zatím baking neumí, ale v příští verzi blenderu, která vyjde asi už brzo, by už nějaký základní baking být měl..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz