Právě je pát bře 29, 2024 1:53 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2014 6:47 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Konecne jsem v Blenderu objevil klasickou proceduralni texturu BRICK. Ale nejak ji vubec nemuzu dat na objekt. Objekt je porad cerny. :(
Poradi nekdo ? :)
A neni nekde k sehnani "sachovnice" ? Vzdyt to je zakladni textura v 3D programech. :)))
Příloha:
pokus2.jpg
pokus2.jpg [ 155.48 KiB | Zobrazeno 1909 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2014 7:22 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Problém je, že textury se napojují do žlutého socketu příslušného shaderu. NIKOLIV přímo do surface slotu Material Outputu.
Cycles šachovnicovou texturu umí už docela dlouho. Najdeš ji pod názvem Checker texture...


Přílohy:
Procedural_Textures.jpg
Procedural_Textures.jpg [ 80.51 KiB | Zobrazeno 1906 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát bře 14, 2014 10:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
OK, diky moc !


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz