blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Rozbaliť povrch objektu
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8796
Stránka 11

Autor:  MilanB [ pon srp 12, 2013 8:51 am ]
Předmět příspěvku:  Rozbaliť povrch objektu

Dobrý deň, chcem sa opýtať či je možné v programe blender vytvoriť " strih na šitie "?. Respekt. či je možné povrch vymodelovaného objektu rozbaliť na rovnú plochu a tento vzniknutí plošný tvar využiť pri tvorbe takého strihu. Toto by som chcel využiť pri výrobe produktov z laminátu alebo karbónu, ktorých tvar by som predtým navrhol v blenderi.

Za odpoveď vopred ďakujem, s pozdravom milanB.

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon srp 12, 2013 9:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozbaliť povrch objektu

mozes vytvorit objekt, spravit mu UV unwrap a vytlacit ho, a podla neho spravit ten rez

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/