Siso píše:
Mne to pride ako keby som sa bavil s niekym z CVUT? Je to tak. ;))))
Preco tak zlozite? Tak ako som to pochopil ja na zaklade tvojho podnetu som to upravil a funguje to. Nepochopil som uplne tie tvoje dva empty za rukavom?? Kazdopadne mrkni na tvoj upraveny blend jak som to myslel ja. Proste iba COPY ROTATION (iba os Z) podla rotacii vetru. Znizis Influence aby to ten rukav nebral az tak vazne a voala... :)
R.
No z CVUTu jsem, to je pravda
Ale, ta složitost má svůj význam. Samosebou to tvoje řešení je taky v pohodě a v některých situacích bohatě stačí. Problém je, když máš ve scéně několik různých force fields, který všechny ovlivňujou tu simulaci. Pak nevíš, podle jaký force máš kopírovat tu rotaci. Proto se to řídí tím empty na konci rukávu. A to druhý empty je tam proto, aby se mi ta obruč neotáčela dolů, ale to se dá vyřešit i nějakou constraint limit rotation. je to elegantnější.
takhle písemně se to špatně vysvětluje. Možná udělám nějaký video, jestli najdu čas.
Jako rozdíl mezi tvým a mým řešením je v tom, že to moje můžeš použít i s více silama, který ovlivňujou tu simulaci, je to univerzálnější a je to i realističtější, pokud se ten vítr bude měnit nějak zběsile rychle. Ale pokud ti stačí malý otáčení, tak ta jednoduchost tvýho řešení samosebou vítězí :)
Ale to je jedno, hlavní je, žes to vyřešil :)