blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Cycles render - malo pamate na karte
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8642
Stránka 11

Autor:  Siso [ pát črc 13, 2012 8:33 am ]
Předmět příspěvku:  Cycles render - malo pamate na karte

Ahoj este raz. :)

Potrebujem pre jedneho klienta vyrenderovat obrazok, ktory musi byt ale hrozne velky kvoli pouzitemu mediu pri tisku a velikosti vysledneho panelu. Takze obrazok, ktory potrebujem z Blenderu dostat von je cca 8000x7000. Pouzivam kartu s 1,5GB pamatou na karte ale i to je malo a pri nacitani BVH do karty to cele spadne s hlaskou, ze je malo pamate. Ked uz znizim rozlisko na nejake 6000... tak to uz ide. Nenapada vas nejaka moznost jak to obist aby som mal vystup presne taky ako chcem?

Napadlo ma, ci blender nema moznost nejakeho panoramatickeho renderu, ze vyrenderujem viac obrazkov a potom to pospajam.... ciste len myslienka od brucha.. :)

Diky za tipy a rady.

R.

Autor:  Marek [ pát črc 13, 2012 9:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Cycles render - malo pamate na karte

Možná bych zkusil nejnovější tomato branch - měl by tam bejt rendering po částech, ale nevim, jestli to vyřeší problém s pamětí. Jinak bych asi použil pomocí shift+B udělat výřez a ty rendery potom spojit třeba ve fotošopu. Jinak v blenderu můžeš nastavit různej lens shift a rendery zase spojit ve fotošopu. A poslední možnost, která mě napadá je použít několik kamer, který otočíš kolem pivotu. To ale pak nejde spojit ve fotošopu tak jednoduše, ale v programu Hugin (openSource) se to dá spojit snadno...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/