blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Cycles - Volume shader
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8588
Stránka 11

Autor:  Siso [ stř dub 18, 2012 2:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Cycles - Volume shader

Pouzivam Blender 2.62 a Cycles. Ale neviem tam najst volume shader. Robim nieco zle a ho len nevidim alebo musim mat inu verziu blendera?

Diky.

R.

Autor:  Siso [ stř dub 18, 2012 2:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cycles - Volume shader

Shadery...?

Přílohy:
volume.jpg
volume.jpg [ 14.59 KiB | Zobrazeno 2156 krát ]

Autor:  vklidu [ stř dub 18, 2012 6:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cycles - Volume shader

zkus build s názvem "Cyclone"
http://graphicall.org/?keywords=volume

Autor:  Siso [ stř dub 18, 2012 9:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cycles - Volume shader

Ok, dik. Tato verzia mi prebliskla pred ocami ale odradila ma hned jak som si rpecital, ze je 32bit pre Win a 64bit iba pre Linux. Tak asi skusim tu 32b zajtra v praci. Alebo vies o nejakej 64bitovej?

A tusite niekto kedy by mal vyjst oficialny build s touto feature?

Dik.

Autor:  vklidu [ stř dub 18, 2012 11:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cycles - Volume shader

tak to neporadim, jedu na os x

na něco oficiálního si budeš asi muset počkat, je to práce jednoho člověka ("storm_st"), více zde otázka / odpověď post #70:
http://blenderartists.org/forum/showthr ... ost2086638

Autor:  Siso [ čtv dub 19, 2012 9:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Cycles - Volume shader

ok, dik, takze buh vi... :)

Autor:  Siso [ čtv dub 19, 2012 2:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cycles - Volume shader

vklidu píše:
tak to neporadim, jedu na os x

na něco oficiálního si budeš asi muset počkat, je to práce jednoho člověka ("storm_st"), více zde otázka / odpověď post #70:
http://blenderartists.org/forum/showthr ... ost2086638



Pocuj, stiahol som si ten tvoj projekt z blenderneco.org s tou krabickou od merkur stavebnice a skusam si na nej rozne nastavenia materialov. A dam tam sice na logo "blender" na vrchnu cast krabicky logo cez UV mapping a dam cez to iste mapovanie a textury aj displacement ale nedokazem nejak prist na to ako kontrolovat intenzitu toho displace? nevies poradit?

Inak ten tvoj obr gt580 ma za 5sec fertig... :) je to pecka. Tento vysledok s internalom za 5sec nehrozi. :) Pardon, toto co posielam je fertig za 3sec... :)

Přílohy:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 140.81 KiB | Zobrazeno 2108 krát ]

Autor:  Siso [ čtv dub 19, 2012 3:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cycles - Volume shader

NO comment proste. Diky. ;) Pomaly sa do toho dostavam.

Přílohy:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 151.77 KiB | Zobrazeno 2101 krát ]

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/