blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Rozpojení kostí dvou různých objektů.
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8558
Stránka 11

Autor:  Keruvaj [ pát bře 09, 2012 6:29 am ]
Předmět příspěvku:  Rozpojení kostí dvou různých objektů.

Potřebuji spojit kosti dvou různých objektů, označím kost jednoho objektu a druhého ctr P -bone. Tím dosáhnu toho, že se kost jednoho objektu stává rodičem druhého objektu. Až sem mi to funguje. Jak ale docílit následné rozpojení? Mám Blender 2.62. Dík za radu.

Autor:  Jan [ pát bře 09, 2012 7:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů.

NO, dělá se to víceméně tak, jak jsi to popsal. V Edit módu si označíš kosti=>Ctrl+P=>A z menu vybereš Connected

Autor:  Keruvaj [ pát bře 09, 2012 1:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů.

Díky moc.

Autor:  Keruvaj [ pát bře 09, 2012 1:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů.

Zkoušel jsem to, a v menu mám connected zatrženo, ale je neaktivní. Nejde vypnout.

Autor:  Keruvaj [ pát bře 09, 2012 4:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů.

Spojení provedu v Pose modu, funguje to bezvadně, ale rozpojit to nedovedu. Zkouším všechny možné i nemožné varianty, ale ty kosti se od sebe neodpojí.

Autor:  Keruvaj [ sob bře 10, 2012 6:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů.

Tak jsem po dlouhých kombinacích a variantách na to přišel. Nevím, jestli je to ten nejsprávnější způsob, ale funguje to. Pro spojení v pose mode kost-kost ctr P -bone a pro rozpojení kost-kost ctr P-objekt.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/