Právě je úte dub 16, 2024 5:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ako spraviť tunelový komplex ?
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 1:56 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 22, 2009 2:31 am
Příspěvky: 187
Bydliště: Slovakia - Jakubov
zdravím, potreboval by som poradiť, čo sa týka modelovania tunelového (jaskynného) komplexu. potrebujem spraviť tunel z viacerými bočnými chodbami. kedysi, ale fakt dávno som niečo podobné vedel pomocou kriviek, teraz si už nepamätám ako, naviac určite nie v novom UI Blenderu.

Bol by som vdačný za nejaký efektívny spôsob ;) a naviac to potrebujem do game enginu.

Dík.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ako spraviť tunelový komplex ?
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 2:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
neviem presne na co sa pytas,ale najjednoduchsie by bolo si spravit zo 5 takych ako skladačiek, resp častí tunelu (teda rovná čast, zahnutá čast, dvere do maej chodby malá chodba a podobne) ktore by na seba len naskladal...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ako spraviť tunelový komplex ?
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 2:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 22, 2009 2:31 am
Příspěvky: 187
Bydliště: Slovakia - Jakubov
hej, dobrý nápad, ale ja som skôr myslel, že by som potreboval návod (tut.) ako vymodelovat čo najlepšie vyzerajúci tunel..

chápaj niečo takéto:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ako spraviť tunelový komplex ?
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 2:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
no...ako :emo02:
tak si najprv sprav tunel ktory budes postupne menit a dotvarat, a pridavat tie kvaple, a na to vsetko pouzijes nejaku pekknu texturu z ktorej pomocou CrazyBump-u spravis extremne silnu normal mapu.
A ak by si pouzil to so som pisal hore, tak tu texturu nechas opakovat len urcity pocet krat, teda napr na stenu tu texturu namapujes (UV) tak aby sa tam opakovala 1,2,3,4,5.... krát nikdy nie takaby ti na konci ostala polovica textury, cim dosiahnes ze sa ti cely tunel bude moct opakovat...samozrejme musis tomu prisposobit aj mesh
Najlespie si zober priklad z Oblivionu kde bol tento postup aplikovany (skus najst "making of oblivion", tam to bolo vysvetlene a ukazane), ale insiruj sa aj hrami ako Dear Esther, Skyrim, prip Half life 2 (semtam tam bola nejaka jaskyna, tusim ze v ep2) a podobne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ako spraviť tunelový komplex ?
PříspěvekNapsal: úte bře 13, 2012 2:21 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Pokud máš silnej PC tak by se to určitě dělalo dobře přes displace modifier. Uděláš si zakladní model tunelu nebo jeskyně. Pak vemeš texturu nějakýho šutru, uděláš si z ní displace mapu. Zahustíš celkem hodně mesh. Ještě je dobrý dát tam tak 3x až 4x multiresolution a použiješ ten siplace modifier. Mohlo by to vypadat dobře. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz