Právě je pát bře 29, 2024 1:01 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Artefakty
PříspěvekNapsal: stř úno 29, 2012 2:28 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Ahoj,

mam jednu otazku a myslim, ze prvy z vas mi na nu hned odpovie. :) Renderujem objekt s texturou ktora je hrozne clenita. Nejaky wood, ktory je ale strasne husty, takze pri rendery vznikaju take artefakty. Viem nejak zabranit (nastavenim textury, materialu alebo renderu) aby tie artefakty nevznikali?

Diky moc.

R.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Artefakty
PříspěvekNapsal: stř úno 29, 2012 9:30 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
A vyšší OSA nepomůže? Možná zkus ukázat, o jaké artefakty jde...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Artefakty
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2012 12:19 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
První co by mě přišlo na mysl, by bylo rozáhnout tu texturu ... trochu si pohrát s mapovaním a scalingem textury.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Artefakty
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2012 8:54 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Skusim to teda s tou vyssou OSA. Scaleovat texture nechcem, pretoze chcem takto jemne "vrubkovanie".. :)


Přílohy:
UkazkaArtefakty.jpg
UkazkaArtefakty.jpg [ 87.32 KiB | Zobrazeno 2189 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Artefakty
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2012 9:41 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Ještě můžeš změnit typ toho anti-aliasingu a zvětšit radius...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Artefakty
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2012 2:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
V texture menu na paletce image sampling zkus změnit filter, filter size nebo mip map


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Artefakty
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2012 2:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
a skus nastavit ine typy antialiasu (defaultne nastavene na box, skus nastavit ma mitchell)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Artefakty
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2012 8:39 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Diky,

pomohlo zda sa rozhodne zmenit blur v render settings. Mal som tam default Gaussian a BOX alebo MITCHEL ma lepsie vysledky premna urcite. A potom este pomaha menit ten filter size za vacsi nez 1. Mimap musim mat zapnute, ak ho vypnem je to este horsie.

Diky.

R.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Artefakty
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2012 10:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
každopádně je to dobrý efekt :emo02: , myslím že mi to dělalo, když jsem se podíval přes foťák nebo mobil na CRT obrazovku


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz