blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Armatury - problémy při připojení vertexů
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8550
Stránka 11

Autor:  Selenne [ pon úno 27, 2012 5:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Armatury - problémy při připojení vertexů

Zdravím,
snažila jsem se rozpohybovat jednu svojí postavu, ale vždy skončím na stejném bodě. "Kostru" mám vytvořenou, ale když chci připojovat jednotlivé části, které se k té které kosti budou vztahovat, ve finále se mi pohybují i místa,která nebyla označená. Například pokud připojím palec na ruce k náležitým kostem, tak ten se hýbe správně. Problém nastává ve chvíli,kdy chci připojit části ruky,která je ale napojená na tělo. V tu chvíli se mi deformuje celé tělo nezávisle na tom, jaká místa určím,aby která kost ovládala. Tudíž když zvednu ruku,ruka je ok, ale hrudník se zdeformuje. Kontrolovala jsem, jestli jsem při Weight paint nepřetáhla,ale ne. Nevím, čím to je. Mohl by mi někdo poradit?
Díky.

Autor:  Jan [ pon úno 27, 2012 9:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Armatury - problémy při připojení vertexů

Doporučuju podívat se na váhy u všech kostí, které jsou podřazeny kosti, se kterou hýbeš.

Autor:  noob [ úte úno 28, 2012 1:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Armatury - problémy při připojení vertexů

Pokud máš normálka člověka a kostru máš vytvořenou správně tak nepřiřazuj kostem váhu manuálně přes weight paint ale nech to udělat automaticky. Označ tělo, potom kostru, CTRL+P a z menu vybereš "with automatic weights". Pokud máš model i kostru v pořádku, už s tím nebudeš muset nic dělat.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/