Právě je pát bře 29, 2024 12:46 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 11:13 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Jergon: ta upravená verze má už jen něco okolo 2.3M vertexů...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2012 11:01 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned led 08, 2012 3:54 pm
Příspěvky: 59
Bydliště: Fiji
Genom píše:
Holka špatně se koukáš...ten vyrenderovanej obrázek je moc nazoomovanej (přiblíženej), pokud jej oddálíš, uvidíš čtverec, a ten čtverec je výseč z renderovací kamery. Musíš přiblížit kameru před renderem a ne obrázek po renderu...

Nastavil jsem to za tebe.



dekuju zes to nastavil :) ale to nemeni nic na tom ze kdyz to pak vyrendruju pak dame Edit Node a zase vyrendruju... pak ti vyjede to finale nasvicene... tak po priblizeni toho vyrndrovaneho obr. na detail.. je to furt kostickovane... a to tu kameru jsi nastavoval ty ne jaaa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2012 11:14 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
1. Do Node Editoru už se přepínat nemusíš, stačí jen vyrenderovat.

2. Nastavil jsem kameru tak, aby výseč kamery zabírala celou scénu, tedy ty zářící křivky.

3. Výstup renderu je nastaven defaultně do formátu .png, což je rasterový obrázek, nikoli vektorový... proto se při přiblížení obrázek kostičkuje.

4. Rozlišení renderu, neboli renderového výstupu byl tušim nastaven na hodnotu 800x600px (pixelů)... Pokud chceš větší obrázek, musíš nastavit větší rozlišení... např. 1024x768px nebo 1920x1080px... Toto se nastavuje v nastavení renderu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2012 11:18 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned led 08, 2012 3:54 pm
Příspěvky: 59
Bydliště: Fiji
ahaaa tak to promin... pro me je graficka nebo tadle ta bledrovska mluva dost obtizna... ja to totiz potrebuju rict polopate ze to neva... ze jak budu animovat tak ve vysledku videt nebude :emo02: dekuju za vysvetlenii


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2012 11:26 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Výše zmíně pojmy jsou čistě obecného grafického rázu - rasterový (bitmapový), nebo vektorový obrázek...dále též render, pixel, nebo rozlišení...
Pokud by zde http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=6371&start=135 byl nějaký větší ohlas, můžu o tom něco sepsat...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz