blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Průhledné facy
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8411
Stránka 11

Autor:  Jan [ ned pro 04, 2011 8:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Průhledné facy

Už dlouho jsem neměl z Blenderem nějak problém, který by se nevyřešil do 5 minut od jeho vzniku tím ví mě překvapilo toto. Dodělal jsem charakter, který jsem modeloval po částech-hlava, tělo a nohy zvlášť. Pak jsem to spojil do jednoho objektu, vyrigoval tělo a teď jsem chtě začít rigovat obličej, jenomže jsem zjistil, že facy hlavy jsou všecky průhledné, jinak celý zbytek těla je zobrazený normálně. Zkoušel jsem přepínat volby v Object=>Display atak různě, ale zatím jsem na nic nepřišel.

Přílohy:
untitled.JPG
untitled.JPG [ 74.13 KiB | Zobrazeno 1265 krát ]

Autor:  Jan [ pon pro 05, 2011 4:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Průhledné facy

Ze zoufalství jsem zkoušel cokoli. Nechápu proč, ale pomohlo, když jsem při označených všech vertexech dal Shading jako Smooth, které už tam bylo.

Autor:  boogie [ stř pro 07, 2011 3:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Průhledné facy

Mno skus si narovnat normály, označ všechno a v levé nabídce (tools) dej recalculate.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/