Právě je čtv bře 28, 2024 12:57 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: UV mapping
PříspěvekNapsal: pát lis 11, 2011 8:59 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Zdravím, opět se potýkám s s uv mappingem.. Potřeboval bych nějak "sjednotit" výhody Smart UV a normálního UV mapování... Pokud rozložím síť pomocí smart projekce, tak i přes nastavení max. úhlu se mně některé části (které mám částečně "nařezané") rozloží docela nesmyslně, ale naopak při normálním UV (které by mělo dávat u některých částí - viz křídla - stejné výsledky jako smart UV) se mně některé facy nesmyslně zdeformují. Přikládám obrázky..

Obrázek
Obrázek

V tomhle jsem 100 roků za opicema, zajímalo by mě, jak mapujete vy složitější objekty... Předem díky za odpovědi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV mapping
PříspěvekNapsal: sob lis 12, 2011 2:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Většinou si u komplikovanějších objektů vystačím s klasickým unwrapem. V edit módu si jenom vyznač švy. Někdy se vyplatí to unwrapnout z pohledu viewportu a ty části který se ti v uv okně líbí tak označíš jejich vertexy a stiskneš p tim se ti zamknou a zbytek normálně unwrapuješ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV mapping
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2011 6:57 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Díky Ti, s Pin-em jsem si vystačil, nějak jsem na něho zapomněl.. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV mapping
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2011 8:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
UV jedině from view. Normální UV to rozloží tak příšerně a naseká tam tolik hovadin, že je to nepoužitelné. Teda aspoň v 2.49ce, o novějších verzích přehled nemám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV mapping
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2011 8:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Jergon píše:
UV jedině from view. Normální UV to rozloží tak příšerně a naseká tam tolik hovadin, že je to nepoužitelné. Teda aspoň v 2.49ce, o novějších verzích přehled nemám...


toto proste nemozes povedat ze je to nepouzitelne,to proste nemozes mysliet vazne :evil: ,

UV unwrap: neni podla mna lahke a ani ja ho nezvladam na 1ničku ale rozhodne neni nepouzitelne, mozno ked s nim nevies narabat tak ti to vyhadzje blbosti, Klasicke unwrapovanie je neodmyslitelne hlavne pre organiku a oblejsie veci, ako napr tváre a časti tiiel. Asi najprofesionalnejsie
ProjectFrom view dobre na ploché veci (obrazy, plagáty)
Reset :emo02: :dobre na veci na ktorych chces mat na vsetkych faceoch rovnaku texturu, dobre na UV unwrape kocky mozno
Clcik project from face: natahanie seamless textury pomocou "oka" teda nejde o nic presné, dobré je to pre zem, a podobne veci so seamless texturami
Follow active quads: dobre na dlhe rovne veci s nemennou sirkou (cesty, rozne pasy, atd)
Lightmap UV pack - lenna rýchle unwrapovanie, neni moc vyuzitia, len testovanie (zanechava strasne vela švov na modeli pri BGE to robi neplechu ze vidno okraje kazdeho faceu) Asi najneprofesialnejsie
Smart Projections:na hranate objekty (casti zbraní)

(Cube projection, Sphere/Cylinder, na tie som moc vyuzitia nenasiel, mozno su na iste veci dobre, neviem)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz