Právě je čtv bře 28, 2024 4:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2011 9:55 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Ted jsem si stahnul Blender 2.59 z oficialni stranky a jsem neskutecne znechucenej.
Zacal jsem modelovat jednoduchou scenu a treba Bevel pro jednotlive hrany tam furt neni :(
Pak mi furt chybi normalni nuz, kde muzu rezy delat presne pres jednotlive vertexy.
To tam nemuzou dat tyhle ZAKLADNI VECI ???
O Bevel jsem minule psal a pak (na doporuceni) jsem mel stazenou nejakou verzi z GraphicAll, kde to fungovalo.

Ale ja nechci menit verze jak idiot !!! Tz. Ze kuli Bevel, nahraji blend do jedne verze, pak kuli delani rezu nahraji blend do jine verze, ktera zase umi tohle. Jsem z toho dost na prasky !!!
Jak to delate vy ? Vzdyt Bevel je snad zakladni funkce v kazdem 3d softu !!!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2011 11:02 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Bildo: heh no na to je snadna odpoved :-) neni to tam protoze neni stale hotovy B mesh :wink: dokud nebude toto hotove nema cenu delat tyhle pokrocilejsi modelovací nástroje.....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2011 11:29 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Se to cte dobre :-D , ale v Blenderech 2.4xxx asi taky Bmesh nebyl a tyhle zakladni veci tam fungovali. :(
Mozna ma Blender 2.5 ruzne vyhody, ale z hlediska modelovani mi prijde lepsi strarsi Blender :(
Jdu hledat na HDD :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 10:31 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Ahoj, ty si to nepochopil...
Tady nejde o to co ma a nema blender 2.49 tady se bavime o nove naprogramovanym prostredi ktere ma jen docasne naimportovany stavajci system modelovani a zobrazeni mese a proc to vsechno prepisovat ldyz je to jen docasne nez se naprogramuje B-mesh


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 10:36 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Jj, to jsem zvedavej, co ten B mesh vsechno zvladne !? Kdyz se tu z tim hodne lidi ohani...
A vi nekdo, jak dlouho budeme cekat ?
Ja jsem zatim znechucenej a skousim od zoufalstvi 3D MAX. :)
Pochopil, nepochopil, :) Me se z 2.5kou modeluje hur, nez v 2.49. :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 3:44 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Hádám, že Bmesh by měl zvládat prakticky všechno co 3DS, už teď tam je srovnatelnej knife, srovnatelnej bevel, bridge a další. Chybí věci jako chamfer, inset, ale myslím, že nebude těžký je napsat. Bmesh už je blízko k začlenění do trunku, alespoň o tom hodně lidí píše. Hádám, že tak ve verzi 2.61 2.62 by se už mohl objevit.
Uvedom si, že Blender je přece jen free soft, takže se nemůžeš zlobit, že nenechali 100% všech původních funkcí při kompletním redesignu. To neudělal ani apple když nedávno vypustil FCPX a to i přesto, že maj trochu jinej rozpočet atd. Navíc mesh vytvořenej v 2.49 jde v poho otevřít ve 2.5 - můžeš to nalinkovat a jsi bez problémů, pokud ti modelování ve 2.49 nevadí (mě přijde takřka stejný, ten bevel zas takovej rozdíl neudělá).

Btw. jsem taky docela zvědavej, co se nakonec z Bmeshe vyklube - jestli všechny nástroje budou fungovat na 100%. Jestli jo, tak pro mě smax nenabídne nic extra, co by blender neměl...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2011 10:38 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Citace:
Ale ja nechci menit verze jak idiot !!!

Tak je měň jako inteligent :-)
Bevel je addon, psaný v Pythonu, který se dá nahrát do jakékoli dostatečně nové verze (se stabilním API). Tedy předpokládám, že používáš addon a ne alfa verze Blenderu s Bmesh.
Jinak toto je známý problém, Editmesh je na psaní pokročilejších funkcí těžkopádný, a tak byl plán je implementovat v novém jádře. Bmesh byl původně plánován ještě v řadě 2.5, ale vinou velkého rozsahu změn v 2.5 a nedostupnosti části vývojářů se integrace odkládala. Teď je situace daleko lepší.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte zář 20, 2011 9:32 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Jj to muzu zkusit.
Myslis jako poohlednout se nekde ve slozce s tim konkretnim Blenderem a nejake ty konkretni (.py) si vlozit do sve (nove) slozky s vlastnim Blenderem?
dik


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 21, 2011 11:13 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Přesně tak, které konkrétně se dá zjistit na wiki, příp. stáhnout aktuální
http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.5/Py/Scripts/Modeling/Bevel


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz