Právě je čtv bře 28, 2024 1:05 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2011 10:25 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
Na dlouhych facech s nedostatkem geometrie a podel seamu se zapnutym subsurfem se podivne deformuje textura. Vygooglil jsem jen same reseni typu vypnout "subsurf uv" (coz nepomaha), pouzit crease nebo pridat extra loopy (ucinne ale ne zrovna elegantni).. Zajimalo by me, jestli se jedna o bug Blenderu a jestli treba nekdo nezna nejaky figl...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2011 3:14 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
není to bug jako takový, spíš špatné chování. Myslím, že to řeší jeden týpek v Onion branch v GSOC ale ještě to není v hlavní vyvojové větvi (kmenu?)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2011 8:47 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 30, 2011 5:09 pm
Příspěvky: 93
Ja riesim asi nieco podobne
Obrázek
neviem ako fixnut tieto veci, aby sa tie textury neroztahovali a este aj kadeakym smerom sa otocia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2011 9:27 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
unwrap a uvmaping

Martin S.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2011 9:40 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
radovan: nene tvuj problem je jinde. UV jsi ani nepouzil a mas spatnou projekci. vygoogli si pojmy ktere pise Taurus a tutorialy na zaklady texturovani

jinak zpatky k tematu: importoval jsem do 3ds a (svete div se) deje se presne to same :-(


Naposledy upravil bRezak dne pát zář 02, 2011 9:48 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2011 9:42 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 30, 2011 5:09 pm
Příspěvky: 93
ok diky idem na to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2011 11:20 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
bRezak: a jak si to mapoval?? mas nekde screen jak si si rovcnal UV mapu?? rozhozene to mas i ve Viewportu?? nebo je n pri renderu, predpokladam ze to budes mit i ve Viewportu a nemas to jen srovnane :-) korektne namapovane :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2011 3:27 am 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
hlaven AK-47, subsurf on
http://handofgod.wz.cz/1.jpg
subsurf off
http://handofgod.wz.cz/2.jpg
3ds max
http://handofgod.wz.cz/3.jpg
premapovani...
http://handofgod.wz.cz/2_2.jpg

tady jsem jen pouzil smart projections a vic nezasahoval
http://handofgod.wz.cz/4.jpg
po zahusteni
http://handofgod.wz.cz/5.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2011 9:03 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Skus toto: prehod si 1 a 2 medzi sebou, potom 1 zmensi aby presne pasoval na 2 (tam by sa ti mali presne vertexi lahnut na seba) a teda ich prisun co najblizsie a teraz ich zwelduj (prizvaraj) V uv okne W-> Weld ale musis oznacit samozrejme obidva vertexi co su pri sebe, a takto to sprav zo vsetkymi teda co osm ti vyznacil cervenou farbou, malo by to pomoct...

http://i51.tinypic.com/n4xnyt.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace textur s uv mapovanim
PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2011 2:01 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
nenechavam uv tak rozkouskovane (uz jen kvuli navaznosti textury), chtel jsem demonstrovat problem. mel jsem napsat, ze to neni final. po dvouhodinovem zapase se mi podarilo prijit s necim pouzitelnejsim :-)
http://handofgod.wz.cz/6.jpg

tady to slo spojit ale beze svu se samozrejme neobejdu a obcas delaji peknou paseku... porad jsem neprisel, jak spravit tu hlaven. deformace sice nebude videt ale jde mi o princip. nekde se stala chyba nebo proste takhle podivne uv funguji


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz