Právě je pát bře 29, 2024 1:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Švy UV textur
PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2011 7:08 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Vacsia mapa (rozmerovo), pri bakeovani zapni Margin na 32 (v zalozke Bake), snaz sa UV mapovat s neobrátenými castami(snaz sa mat vsetko v rovine, v jednom smere, neotočené)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Švy UV textur
PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2011 7:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Jestli to bejkuješ tak si skus stáhnout novou verzi z graphicall.org zrovna nedávno to vylepšily
http://code.blender.org/index.php/2011/ ... filtering/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Švy UV textur
PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2011 7:51 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
co pomohlo?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz