blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

UV mapování - duplikátní textury
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8240
Stránka 11

Autor:  frca [ stř čer 22, 2011 10:13 pm ]
Předmět příspěvku:  UV mapování - duplikátní textury

Zdravím,
při UV mapování vybraným facům přiřazuji textury přes image>open. Teď se mi ale v seznamu objevily dvojice shodných textur, jako je třeba tex01.png a tex01.png.001. Jak se toho mám zbavit, sjednotit to? Jak mám popřípadě ze seznamu textur v UV mapovacím oknu vyhodit textury, které tam nechci? Jde to vůbec?
Díky.

Edit: Už jsem na to přišel: Je nutné dát shift+křížek na texturu, kterou chci odstranit, uložit blend soubor a restartovat blender.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/