Právě je úte říj 16, 2018 7:34 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: UV mapování - duplikátní textury
PříspěvekNapsal: stř čer 22, 2011 10:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Zdravím,
při UV mapování vybraným facům přiřazuji textury přes image>open. Teď se mi ale v seznamu objevily dvojice shodných textur, jako je třeba tex01.png a tex01.png.001. Jak se toho mám zbavit, sjednotit to? Jak mám popřípadě ze seznamu textur v UV mapovacím oknu vyhodit textury, které tam nechci? Jde to vůbec?
Díky.

Edit: Už jsem na to přišel: Je nutné dát shift+křížek na texturu, kterou chci odstranit, uložit blend soubor a restartovat blender.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz