blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

2.57 a Skin faces/edge-loops
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8237
Stránka 11

Autor:  smrq [ pon čer 20, 2011 12:23 am ]
Předmět příspěvku:  2.57 a Skin faces/edge-loops

ve starem blenderu byla po stisknuti F v okne funkce Skin faces/edge-loops (bylo potreba k tomu mit nainstalovany python).
ve 2.57 to nemuzu najit. je ale fakt, ze mam v pc porad jen python 2.6 (a mam pocit, ze nova verze bezi pod novejsim pythonem). poradi nekdo kde to najit?

Autor:  noob [ pon čer 20, 2011 1:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops

Je to dojebaný... musíš si zapnout bridge. Dělá se to v "user preferences", v menu nahoře "add-ons", v levym menu "Mesh" a zaškrtneš "Mesh:Loop Tools". Potom v object tools máš nabídku bridge, označíš vertexy co chceš spojit a zmáčkneš to tlačítko.

Autor:  smrq [ pon čer 20, 2011 11:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops

och... :? :shock: :-(
to je...
slozity postup! o moc horsi, nez v minule verzi.

Autor:  noob [ úte čer 21, 2011 1:30 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops

Jo nechápu proč se měněj starý věci který normálně dobře fungovali a nahrazuje se to jinejma složitějšíma věcma...

Autor:  X_H_N [ úte čer 21, 2011 10:29 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops

noob píše:
Jo nechápu proč se měněj starý věci který normálně dobře fungovali a nahrazuje se to jinejma složitějšíma věcma...

Jenze je to uplne jinak kuli planum na bmesh to jen ocesali a ten bridge kterej tam je je jako addon od nadsence co si to sam dopsal oficialni bridge a spol pribyde s bmeshem

Autor:  noob [ úte čer 21, 2011 10:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops

Citace:
Jenze je to uplne jinak kuli planum na bmesh to jen ocesali a ten bridge kterej tam je je jako addon od nadsence co si to sam dopsal oficialni bridge a spol pribyde s bmeshem


Dobře, ale proč to prozatím neudělali tak jak to bylo? Nebejt toho nadšence (nebo jiného) tak by se modelovalo strašně... Nechci tu dělat chytráka, jen se prostě ptám.

Autor:  X_H_N [ úte čer 21, 2011 10:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 2.57 a Skin faces/edge-loops

noob píše:
Citace:
Jenze je to uplne jinak kuli planum na bmesh to jen ocesali a ten bridge kterej tam je je jako addon od nadsence co si to sam dopsal oficialni bridge a spol pribyde s bmeshem


Dobře, ale proč to prozatím neudělali tak jak to bylo? Nebejt toho nadšence (nebo jiného) tak by se modelovalo strašně... Nechci tu dělat chytráka, jen se prostě ptám.

V ramci urychleni z blenderu vysekali spoustu veci precejen byla by strata casu vse ladit a pak s bmeshmem to smazat a delat znova maj na praci jine veci blender byl kompletne ruco prepsan tak si to ulehcili coto dalo

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/